'Lilly' Skrevet 21. juli 2002 #1 Skrevet 21. juli 2002 Hei! Har tenkt å lage de fleste blomsteroppsatsene til bryllupet selv. Jeg skal benytte meg av alle de flotte markblomstene som finnes, og lurte på om noen av dere visste om noe holdbarhetsmiddel etc. som jeg kunne bruke. Jeg kommer jo til å lage disse dagen i forveien, og vil nødig at de skal falle/visne over natten... Min søster hadde noen små buketter med markblomster på noen bord i sitt bryllup og de var litt slappe...
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #2 Skrevet 23. juli 2002 Jeg drar denne litt opp jeg, for jeg lurer på noe av det samme! Har inntrykk av at det er så mange her inne som har peiling på blomster, så noen av dere vet kanskje om det finnes noe slikt?
Gjest 17.august Skrevet 23. juli 2002 #3 Skrevet 23. juli 2002 Hei! Gå i blomsterbutikk og be om å få kjøpe noen slike små pulverposer som de vanligvis gir med buketter. La oasis-bitene (som jeg antar at du har tenkt å lage oppsatsene i) trekke i van tilsatt dette pulveret. Spar på resten av pulvervannet til å etterfylle i blomsterskålene. Kan du ikke få tak i slikt, kan du lage en tynn oppløsning av vanlig gjødning som man bruker til inneplantene, eller blanding av vann og sitronbrus (ikke light!!!) som du lar svampene trekke i. Hus å snitte hver stilk like før du stikker den i oasisen, ellers vil de tørke ut og ikke trekke opp vann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå