AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Helt blank. Forslag? Ikke utdriting. Jenter. Anonymkode: 2ddfa...44a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Rafting, paintball, bungee jump, gocart, lasertag etc er alltid gode slagere. Anonymkode: 7bcd5...d17 1
rh1 Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 I mitt var det blant annet pole dancing, laser tag og den obligatoriske champagne-frokosten Samt "quiz" hvor de hadde intervjuet forloveden om meg, og jeg skulle gjette hva HAN hadde svart.. Så var vi ute og spiste ++ Jeg syntes det var storartet, ettersom jeg ikke er noe særlig for "utdriting" selv Men tenk på hvilke interesser (evt. skjulte talenter) den kommende bruden har, og spill på det! Og velg ting alle inviterte kan være med på , ikke så gøy å være med på et spleiselag hvor man bare ser brud gjøre ting.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Tenk på muligheter for å dusje etter en fysisk aktivitet. Hvis ikke stedet har dusjer. Følte oss ikke så veldig freshe på byen etterpå. Anonymkode: 02cc0...dd3 2
Byjenta! Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Syntes jo en rolig dag virker som det beste, ta en lunsj en plass, dra på paintball, gocart eller noe sånt som ho liker. Ha det artig sammen der, hjem og spise noe godt på kvelden.
Mallis Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Champagne frukost synes jeg er veldig ok å starte dagen med:) da får en seg en god/skikkelig frukost før en starter dagen med aktiviteter. Jeg fekk litt oppgaver som at dem hadde laget en handleliste som jeg måtte ta fra andre sine konger på butikken. Gikk med skilt på ryggen, så alle skjønte det var utdrikkingslag, så det gikk helt fint. Hadde også andre aktiviteter, men passer nok ikke for alle. Senere på kvelden, var det leid inn hytte, hvor gjengen ble samlet, og fekk servert deilig tapas, vin og spørre lek. Drakk oss opp på hytten før vi dro på byen.
Bokdamen Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 Har vært med på dansekurs (magedans, modernee og swing), wasteland, tegnekurs, klatrepark, karaoke, teatersport, sånne sumodrakter, båttur, plateinnspilling, photoshoot m.m Folk jeg kjenner har vært på poledans, paragliding, akttegning, kano, fjelltur, skyting (pistol og leirdue), trommevirvel etc. Bare fantasien setter grenser 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå