Frøken.stille Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Jeg driver og prøver meg med donut i håret, men syns det er vanskelig å få et pent resultat! Det jeg sliter med er på slutten når man liksom skal surre håret rundt etter å ha tredd håret igjennom donuten (hvis dere skjønner?). Når jeg gjør dette så er det så mange hårtufser som stikker ut her og der. Jeg klarer heller ikke surre det rundt og legge det på undersiden av donuten, som det ser ut som man skal gjøre på bilder... Pluss at jeg ikke klarer å skjule hårnålene, de syns jo overalt. Man ser liksom de runde endene overalt... er det noen som har tips til gode videoer eller som er flinke til å forklare hvordan man får et fint resultat?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 det er hundre måter å få det til på prøv å finn filmer på youtube. å som med mye annet så er det øvelse som gjør mester Anonymkode: 1c651...0a1
Agathe Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Jeg gjør sånn ca akkurat som henne, fordeler rundt og snurrer. Av og til gidder jeg ikke feste det med hårnåler, men bruker bare et strikk rundt Hvis jeg bruker hårnåler så bruker jeg vel ca fire stykker, husk at du skal ha den bølgete siden ned mot hodebunnen, da sitter de bedre - og så er det bare å dytte de godt inn.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Personlig synes jeg dette er litt ute av motebildet nå. Det finnes så mange andre frisyrer for langt hår som er mye penere. Anonymkode: 65fab...b38 2
Frøken.stille Skrevet 7. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2016 7 minutter siden, Agathe skrev: Jeg gjør sånn ca akkurat som henne, fordeler rundt og snurrer. Av og til gidder jeg ikke feste det med hårnåler, men bruker bare et strikk rundt Hvis jeg bruker hårnåler så bruker jeg vel ca fire stykker, husk at du skal ha den bølgete siden ned mot hodebunnen, da sitter de bedre - og så er det bare å dytte de godt inn. Takk for tips!
Frøken.stille Skrevet 7. august 2016 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Personlig synes jeg dette er litt ute av motebildet nå. Det finnes så mange andre frisyrer for langt hår som er mye penere. Anonymkode: 65fab...b38 Ok. Hva syns du er fint da?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Personlig synes jeg dette er litt ute av motebildet nå. Det finnes så mange andre frisyrer for langt hår som er mye penere. Anonymkode: 65fab...b38 De fleste som bruker det gjør det vel primært fordi de ikke vil gjøre noe spesielt med håret den dagen. At det i det hele tatt har vært en del av motebildet er nok som en følge av dette, og ikke motsatt. Folk har jo gått med "messy buns" veldig lenge, og det kommer det nok til å fortsette med. Anonymkode: 336c8...cce 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #8 Skrevet 7. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Folk har jo gått med "messy buns" veldig lenge, og det kommer det nok til å fortsette med. Bruk av donut er relativt nytt. Det finnes da så mange andre måter å sette opp håret om man ikke vil style det den dagen. Anonymkode: 65fab...b38 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #9 Skrevet 7. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bruk av donut er relativt nytt. Det finnes da så mange andre måter å sette opp håret om man ikke vil style det den dagen. Anonymkode: 65fab...b38 Ikke veldig nytt. De brukte donuts i håret for lenge lenge siden. Bestemoren min lærte meg og bruke de da jeg var yngre fordi hun brukte de da hun danset ballett for 80 år siden. Anonymkode: 3d8bf...5db 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #10 Skrevet 7. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Personlig synes jeg dette er litt ute av motebildet nå. Det finnes så mange andre frisyrer for langt hår som er mye penere. Anonymkode: 65fab...b38 Jeg kan ikke ser for meg at brorparten av de som setter opp håret slik gjør det fordi det er "mote", det er bare praktisk. Anonymkode: 88efe...970
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #11 Skrevet 7. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruk av donut er relativt nytt. Det finnes da så mange andre måter å sette opp håret om man ikke vil style det den dagen. Anonymkode: 65fab...b38 Nei, det er det absolutt ikke! Anonymkode: ab1f5...1b5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå