AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #1 Skrevet 7. august 2016 Jeg skal selge noen småting, og de koster 40 kr stk. Annonsen ligger på Finn. Merk prisen... koster nesten ingenting. Fikk en tekstmelding i går fra en som ville at jeg skulle ta med en av disse tingene jeg selger, og dra og møte han på Byporten i Oslo. En t-banebillett for en voksen koster 32 kroner... Jeg skulle altså bruke en time og 32 kroner for å selge en lusen liten ting som koster 40 kr. Da ville jeg altså sittet igjen med 8 kr i fortjeneste.... og kjøperen presterte å bli snurt fordi jeg ba han ta det regnestykket og selv finne ut om det var sannsynlig at jeg gadd å dra inn til sentrum med det til han... Forbannade folk altså. Det er så mange tomsinger der ute. Er det andre som har fått sånne fine henvendelser fra folk på Finn annonsen sin? Anonymkode: 75cb8...956
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Du er nå passelig tomsing du og da. Skriv i annonsen at ved sending kommer frakt i tillegg. Kjøper kan da velge å få tingen tilsendt i posten eller med personlig bud. Budtjenster koster og, både trikkebillett og tid. Da blir prisen kr. 40 + 32 × medgått tid i forhold til din timepris. Forøvrig har det lite for seg å selge noe til kr. 40. Da kan du like godt gi det til en velgjørende organisasjon som Fretex eller noen andre. Men selvsagt, noen forstår ikke at selger setter betingelsene i samarbeid med kjøper om kjøper ønsker en handel. Anonymkode: faf87...a20 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forøvrig har det lite for seg å selge noe til kr. 40. Da kan du like godt gi det til en velgjørende organisasjon som Fretex eller noen andre. Anonymkode: faf87...a20 Dette er eiendeler til min sønn, som er et barn. Pengene for tingene går derfor til han, og han synes det er kjekt å få inn noen kroner på det. Selv ville jeg neppe giddet å annonsere og selge noe til 40 kr for egen del Anonymkode: 75cb8...956 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er eiendeler til min sønn, som er et barn. Pengene for tingene går derfor til han, og han synes det er kjekt å få inn noen kroner på det. Selv ville jeg neppe giddet å annonsere og selge noe til 40 kr for egen del Anonymkode: 75cb8...956 Da stiller saken seg noe annerledes. Husk at du skriver hi for folk som ikke har annen opplysning enn det som står i hi. Anonymkode: faf87...a20 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå