Gå til innhold

Blir alltid for "våt"....

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Dette er sikkert ikke ett problem for mange, men for meg er det ett problem. Hver gang jeg har sex osv blir jeg for våt.. Jeg ender ofte opp med å be om en liten pause, for å tørke meg. Grunnen til at jeg missliker å bli så våt, er fordi jeg mister litt av følelsen under sex og berøring av klitoris. Dette har plaget meg lenge, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Det er det samme hver gang.. Jeg er jo en kvinne med lyster, men mer kåt enn en normal person er jeg nok neppe. Er dette normalt? Finnes det noe jeg kan gjøre for å "bedre" problemet mitt? Kjedelig å være ett svømmebasseng hver gang jeg skal ha sex. Har dog aldri fått klager fra menn jeg har hatt sex med, men personlig liker jeg det IKKE....

Endret av Kml-
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyt det!! Jeg var som deg, og hatet hvor våt jeg ble.. Frem til jeg møtte han jeg er med nå, som fortalte meg hvor mye han elsket hvor våt jeg ble.. 
Så begynte jeg på nye medesiner, og må nå bruke glidemiddel for at det ikke skal gjøre vondt :( 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som mann kan jeg si deg at vi opplever våte kvinner som friske. En liten klut er bedre enn tuber med glid eller annet som lukter eller har kunstig tilsatt smak. Med stor er det et must at den en er med har den flotte egenskapen du har. 

Anonymkode: 793f0...314

• Liker 2
Skrevet

Støtter kommentaren over. ^

At jenta blir våt er veldig sexy. Så ikke tenk på det som et problem fra en manns ståsted.

At du mister følelsen på klitoris er jo kjedelig (litt dårlig kunnskap rundt dette). Regner med at det da ikke funker med hardere berøring? 

Skrevet

Jeg nevnte denne tråden til Kjære, og fikk et tips:  Rinexin tabletter. Disse KAN virke, men han sier også at det kan fort gå feil andre veien også.. så vær litt obs på det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...