Gjest wet'n wild Skrevet 11. november 2004 #22 Skrevet 11. november 2004 Ja,greit nok det at hvis en er med på en one night stand kan du måtte få oppleve litt av hvert som du kanskje ikke hadde regnet med.Det betyr ikke at jeg ikke kommer til å gjøre det igjen! Men det noen av dere prøver å komme med her som at guttene ofte ser ned på jentene de får med på ONS med syns jeg er latterlig! Det virkert som et par av dere mente at dere gjør det for deres egen del og at jenten er offeret som blir med. Har det noen gang slått dere at av og til er det noen jenter som har lyst på sex uten forpliktelser i blandt? Da er det greit med noen billige gutter på byn som vi egentlig ser ned på for at de er så forbanna lette på tråden og blir med hjem... Altså herregud...grow up!Treffer jeg en fyr og får god kjemi med han så ser jeg ingenting i veien for å ha det litt gøy med han-men jeg ser ikke ned på han forde om!! Og du med disse kameratene som sa at de såg ned på jentene de hadde ONS med,kanskje det er forskjell på å oppføre seg slutty og å ha med noen EN GANG I BLANDT! jeg syns faktisk ikke at det er god nok grunn til å se ned på en jente! Skal jenten da si at hun ser ned på gutten så var så lett å få med seg hjem? Det høres sååå feil ut... Klart det fins unntak av alt men dette var min mening...
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #23 Skrevet 11. november 2004 Herregud altså! Når du er så dum og har one naight stand så kan du bare ha det så godt! Det er bare billige jenter her ute!
Gjest agurk Skrevet 12. november 2004 #24 Skrevet 12. november 2004 Herregud altså! Når du er så dum og har one naight stand så kan du bare ha det så godt! Det er bare billige jenter her ute! Lenge siden du har fått deg noe?
CeeCee Skrevet 13. november 2004 #25 Skrevet 13. november 2004 Hei! Er ikke dette litt frekk oppførsel: En fyr jeg hadde en one night stand med ville plent jeg skulle svelge, og jeg sa høflig at jeg ikke ville det.Og så skulle jeg suge han, og så gir han ikke beskjed når det går for han!! (det kom uventet altså...) Heldigvis hadde jeg akkuratt på sekundet tatt den ut av munnen,men jeg ble litt sånn der forbauset liksom..også sier han:svelgte du nå? Mer som at han hadde lurt meg til å svelge det... Jeg blir så sint.... Det er noe av det frekkeste! Du skulle bare holdt sæden i munnen, og gitt det tilbake gjennom å gi han et veldig vått tungekyss med "någå attåt".... Hehehehe!
Felixa Skrevet 13. november 2004 #26 Skrevet 13. november 2004 Det er noe av det frekkeste! Du skulle bare holdt sæden i munnen, og gitt det tilbake gjennom å gi han et veldig vått tungekyss med "någå attåt".... Hehehehe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå