Gå til innhold

Er ikke dette frekt a?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Er ikke dette litt frekk oppførsel:

En fyr jeg hadde en one night stand med ville plent jeg skulle svelge, og jeg sa høflig at jeg ikke ville det.Og så skulle jeg suge han, og så gir han ikke beskjed når det går for han!! (det kom uventet altså...)

Heldigvis hadde jeg akkuratt på sekundet tatt den ut av munnen,men jeg ble litt sånn der forbauset liksom..også sier han:svelgte du nå?

Mer som at han hadde lurt meg til å svelge det...

Jeg blir så sint....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det er frekt.

Jeg har opplevsd det samme og ble ganske så paff.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Som de sier: " den som er med på leken, må smake steken" eller noe slikt :ler: . Men ja, jeg syns det var frekt.

Skrevet

Du skulle bare spyttet det på han og sagt han fikk ete det sjøl!

Skrevet

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Så bra :hoho:

Skrevet

:hoho::hoho::hoho:

Skrevet

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Da tror jeg det hadde blitt fort stopp på det trikset ja! :hoho:

Skrevet

Ja de va frekt!!

Om det var hjemme hos deg så skulle du spyttet de på klærne hans så han fikk ha de med sæ tilbake hjem :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette var frekt ja. En ting slo meg: denne fyren tok en sjanse, det kunne jo hende at du var som meg.. får lett brekninger, og sædsmak er noe jeg virkelig ikke takler, så han kunne endt opp med å få utstyret sitt dekket av oppkast.. :ler:

Noe å tenke på for gutta :wink:

Gjest seroxata
Skrevet
Hei!

Er ikke dette litt frekk oppførsel:

En fyr jeg hadde en one night stand med ville plent jeg skulle svelge, og jeg sa høflig at jeg ikke ville det.Og så skulle jeg suge han, og så gir han ikke beskjed når det går for han!! (det kom uventet altså...)

Heldigvis hadde jeg akkuratt på sekundet tatt den ut av munnen,men jeg ble litt sånn der forbauset liksom..også sier han:svelgte du nå?

Mer som at han hadde lurt meg til å svelge det...

Jeg blir så sint....

fysjom!! Sånt gjør man ikke! Jeg hadde spyttet sæden i trynet på han og gått min vei! :sjarmor:

Skrevet
Det er jo på ONS man kan slippe løs den mørke siden av sin seksualitet som mange menn skuler i parforhold.

Å herre..

Trodde det var når man stolte på hverandre at man skulle slippe seg løs jeg. Ikke tvangsdrukne damer man finner på byen.

Gjest knøtten
Skrevet

jeg sier heller..ikke ha ons. det er så teit, og man slipper slike hendelser.

Gjest Anonymous
Skrevet

Å herre..

Trodde det var når man stolte på hverandre at man skulle slippe seg løs jeg. Ikke tvangsdrukne damer man finner på byen.

Mange gutter/menn har ikke noe respekt for kvinner de har ONS med, dermed er det lettere å gjøre slike ting. Det meste er selvsagt bedre i parforhold, når man stoler på hverandre. Men noen sider av menns seksualitet er litt for brutal for en jente man har respekt for. Har merket meg at mange gutter (kamerater) nesten ser ned på jenter som vil ha ONS med dem.

Gjest Anonymous
Skrevet
Men noen sider av menns seksualitet er litt for brutal for en jente man har respekt for.

Kan du være så snill å forklare en enkel sjel hva du mener med dette?

Gjest Anonymous
Skrevet

Å gjøre ting som er nedverdigende for jenta.

Det er jo greit hvis man har et sub/dom forhold, men det er det vel et fåtall som har.

Ting man ikke kan gjøre med kjæresten, fordi hun ville blitt forbanna, føler sikkert mange at de kan gjøre med fulle, dumme jenter, som man egentlig driter i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...