Kamikatze Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Dessuten stinker det mindre når bikkjer gjør...
ajarRun Skrevet 7. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2016 1 time siden, Kamikatze skrev: Dessuten stinker det mindre når bikkjer gjør... Babyer bjeffer ikke... Dessuten lukter ikke bjeffing... 1
Chizue Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Babyer er bedre for meg...Er ikke allergisk mot de
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 2 timer siden, Chibi skrev: Babyer er bedre for meg...Er ikke allergisk mot de Det er jeg! Snørr-unger! Anonymkode: 131e2...561 3
Ruccula Skrevet 8. august 2016 #7 Skrevet 8. august 2016 Hvorfor? Ahhh sukk hvor skal jeg begynne...<3 Hunder er de mest lojale, trofaste, godhjertede, snille skapningene som finnes. Deres kjærlighet er betingelsesløs. Itillegg er de jo heeeelt nydelige da, ihvertfall mine. Jeg blir helt varm i hjertet bare jeg tenker på dem <3 Itillegg er det jo bevist at hunder gjør deg lykkeligere, sunnere og gir deg et sunnere liv. Mens det også er bevist at folk med barn er mindre lykkelige.... 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #10 Skrevet 8. august 2016 Babyer røyter ihvertfall ikke. Anonymkode: 5a942...6a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå