AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #1 Skrevet 6. august 2016 Hva slags klær passer til oss jenter som også gutta kan bruke? Spørsmålet er stilt og har du noen eksempel å legge til så vil jeg gjerne høre om de også. Og nå tenker jeg alle typer klær. Kjør debatt :-) Anonymkode: 8c8e0...ea5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #2 Skrevet 6. august 2016 Mener du nøyaktig samme plagg eller bare samme type klesplagg? Anonymkode: 339bf...735
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #3 Skrevet 6. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mener du nøyaktig samme plagg eller bare samme type klesplagg? Anonymkode: 339bf...735 Begge deler :-) Anonymkode: 8c8e0...ea5
skruf Skrevet 6. august 2016 #4 Skrevet 6. august 2016 (endret) Det kommer vel an på hvilken fasong du har og hvilken fasong mannen har.. Her tror jeg ingen av mine klær passer til mannen min, og jeg kan heller ikke bruke han sine klær. Rett og slett pga forskjell i størrelse. Han er 196 og jeg 172. Han har str 32 tommer i livet i bukser og jeg 28. Han er en XL i klær og jeg en S. Han har str 46 i sko og jeg 36.. Edit; Kom på at jeg bruker tskjortene hans som nattskjorter Store, myke og behagelige! Endret 6. august 2016 av skruf 1
Olava Skrevet 6. august 2016 #5 Skrevet 6. august 2016 Jeg har en singlet fra gutteavdelingen på h&m, som jeg syntes passet like bra til meg som den gjør på en mann/gutt. Den er grå med et blomstermotiv og en skrift foran, noe som passer til min klesstil og personlighet. Var ikke noe problem for meg at det egentlig var et herreplagg Tror egentlig at også hettegensere kan fungere fint for jenter, selv om det er noe jeg ikke har prøvd.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #6 Skrevet 6. august 2016 2 minutter siden, skruf skrev: Det kommer vel an på hvilken fasong du har og hvilken fasong mannen har.. Her tror jeg ingen av mine klær passer til mannen min, og jeg kan heller ikke bruke han sine klær. Rett og slett pga forskjell i størrelse. Han er 196 og jeg 172. Han har str 32 tommer i livet i bukser og jeg 28. Han er en XL i klær og jeg en S. Han har str 46 i sko og jeg 36.. Edit; Kom på at jeg bruker tskjortene hans som nattskjorter Store, myke og behagelige! Jeg prøvde buksene hans og han i buksene som jeg bruker og det gikk akkurat :-) Anonymkode: 8c8e0...ea5
skruf Skrevet 6. august 2016 #7 Skrevet 6. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøvde buksene hans og han i buksene som jeg bruker og det gikk akkurat :-) Anonymkode: 8c8e0...ea5 Hadde ikke funket her. Jeg er ikke akkurat superskinny og spedbygd, men han er en ganske stor mann, så derfor drukner jeg i klærne hans.
Gjest Mibella Skrevet 6. august 2016 #8 Skrevet 6. august 2016 Hettegensere, noen typer shortser, vanlige tskjorter for menn, sokker, boksere for menn og kvinner, fotballsokker, haremsbukser, nøytrale skinnjakker
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #9 Skrevet 6. august 2016 Turbukser- og jakker (i herremodeller) Fleeceklær i herre- eller unisexmodeller Anonymkode: 05bb1...9ad
skruf Skrevet 7. august 2016 #11 Skrevet 7. august 2016 Hvis vi hadde vært ca samme size så ser jeg for meg at vi kunne delt disse plaggene med hverandre: Hettejakker og joggebukser/kosebukser. Men det måtte ha vært herremodell av plaggene, da damemodeller ofte er innsvinget og smalere. Jeg har forøverig kom jeg på brukt tskjorten hans som nattskjorte.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #12 Skrevet 7. august 2016 Her er "jenteklær" som jeg syns passer like godt til menn. Selv om det kanskje står at det er kvinnemodell på pakka: Tykke strømpebukser i ull eller bomull. Selv om det kan være en kvinnemodell. Men da i mørke farger. Vanlige olabukser, turbukser, treningsbukser osv. Så lenge det ikke er blomsterdetaljer osv. Nøytrale T-skjorter, singlet, hettegensere osv. Jakker. Hvis det har et nøytralt eller sportslig preg. Treningstights. Med mindre det har blonder eller rosa detaljer. Alle typer sokker. Bare kult om det har litt kule farger osv. Det jeg ikke syns passer på menn. Er det som typiske overdrevne transer går med. F.eks frynsete kjøler, høyhælte sko, nettingstrømper, boa, lange hansker og annet dill-dall. Anonymkode: e3399...791
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #13 Skrevet 7. august 2016 Skjorter. Jeg bruker samboerens skjorter, bare at jeg gjerne bruker dem til skjørt. Anonymkode: 172a4...1ca
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #14 Skrevet 7. august 2016 -Skjorter, både klassiske hvite skjorter og mer rutete skjorter (som også kan brukes som cardigan) -Lyse jeans, passer fint som boyfriend jeans for jenter dersom man bruker et belte for å holde den oppe -Fjelljakker i små størrelser -Boxere -Caps og luer -Vanlige tskjorter- gjerne v-hals -Gensre i nøtrale farger -OVersize strikkegensre -Shorts -Slips -Hatt Anonymkode: 081a7...c00
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #15 Skrevet 8. august 2016 TS her: Har dere noen bilder også så hadde vært fint å fått sett hva dere tenker :-) Fortsetter debatten :-) Anonymkode: 8c8e0...ea5
LiseTV Skrevet 9. august 2016 #16 Skrevet 9. august 2016 Den 7.8.2016 at 21.47, AnonymBruker skrev: Her er "jenteklær" som jeg syns passer like godt til menn. Selv om det kanskje står at det er kvinnemodell på pakka: Tykke strømpebukser i ull eller bomull. Selv om det kan være en kvinnemodell. Men da i mørke farger. Vanlige olabukser, turbukser, treningsbukser osv. Så lenge det ikke er blomsterdetaljer osv. Nøytrale T-skjorter, singlet, hettegensere osv. Jakker. Hvis det har et nøytralt eller sportslig preg. Treningstights. Med mindre det har blonder eller rosa detaljer. Alle typer sokker. Bare kult om det har litt kule farger osv. Det jeg ikke syns passer på menn. Er det som typiske overdrevne transer går med. F.eks frynsete kjøler, høyhælte sko, nettingstrømper, boa, lange hansker og annet dill-dall. Anonymkode: e3399...791 Er trans og går i helt normale dameklær, mest kjolere. Prøver så godt jeg kan å ikke stikke meg ut, men bli en dame i massen.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #17 Skrevet 9. august 2016 Den Saturday, August 06, 2016 at 1.03, AnonymBruker skrev: Hva slags klær passer til oss jenter som også gutta kan bruke? Spørsmålet er stilt og har du noen eksempel å legge til så vil jeg gjerne høre om de også. Og nå tenker jeg alle typer klær. Kjør debatt :-) Anonymkode: 8c8e0...ea5 Gutta kan gå i de samme jeans/buksene som jentene, selv om buksene er trange, men litt nøytrale farger/look Skinne gutter går i like trange å skinne jeans som jentene. Må sefølgelig ha ca samme størrelse da. Gjør det selv. Andre klær som gutterjenter kan gå i. Turklær, treningstights, sokker, strømper, t-shirt, tur/joggesko, hettegensere, gensere og jakker generelt. Anonymkode: 1f4f5...49f
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #18 Skrevet 9. august 2016 TS her igjen: Jeg må spørre om det er flere som har det på samme måte som meg, jeg kan bruke samme str som mannen i huset og motsatt? Anonymkode: 8c8e0...ea5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #19 Skrevet 9. august 2016 Den 6. august 2016 at 1.10, Verena skrev: Jeg har en singlet fra gutteavdelingen på h&m, som jeg syntes passet like bra til meg som den gjør på en mann/gutt. Den er grå med et blomstermotiv og en skrift foran, noe som passer til min klesstil og personlighet. Var ikke noe problem for meg at det egentlig var et herreplagg Tror egentlig at også hettegensere kan fungere fint for jenter, selv om det er noe jeg ikke har prøvd. Jeg er temmelig sikker på at denne singleten passer deg bedre enn noen menn. Anonymkode: 9ffb4...fcb
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #20 Skrevet 9. august 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her igjen: Jeg må spørre om det er flere som har det på samme måte som meg, jeg kan bruke samme str som mannen i huset og motsatt? Anonymkode: 8c8e0...ea5 Vi kan bruke samme størrelse i overdeler. T-skjorter, skjorter, gensere osv. Anonymkode: 172a4...1ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå