Julie Skrevet 10. november 2004 #1 Del Skrevet 10. november 2004 Heisann! Trenger en lenestol...har sett på noen fine, men de lå i prisklassen 10.000 kr. Litt for mye for en student. Forslag? Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. november 2004 #2 Del Skrevet 10. november 2004 ikea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. november 2004 #3 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg har sett lenestoler av den typen som kan vippes og ser ut som ørelappstoler til 3500 på tilbud. Hart sett dem hos både Møbelringen, Skeidar og Bohus tror jeg. Ellers har jo IKEA en del sånt. Ikke nødvendigvis så mye billigere enn disse som er på tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 10. november 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 10. november 2004 Takk for svar! Sett litt på sidene til Ikea, men fant ingen jeg falt for sånn umiddelbart. Ørelappstoler er gode å sitte i, men tar mye plass. Stua mi er ikke så voldsomt stor dessverre. Tenker på noe i denne duren http://www.brunstad.no/ klikk på moderne og se på f.eks. Delta legend og inspiration. Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå