AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #1 Skrevet 6. august 2016 Det er så mange som spiser cottage cheese til frokost/lunsj/kvelds, og det sies å være så mettende. De gangene jeg spiser cottage cheese som et eget måltid blir jeg skrubbsulten kort tid etter. Hva, og hvor mye, spiser dere sammen med den for å gjøre det mettende? Og hvor mye cottage cheese spiser dere? Takker for tips! Anonymkode: 595e0...5a8
Gjest Kaffekrus Skrevet 6. august 2016 #2 Skrevet 6. august 2016 (endret) Prøv å spise noe fett sammen med, nøtter for eksempel? Gjerne også biter av frukt sånn for god smak og litt fiber for metthetsfølelsen Endret 6. august 2016 av Kaffekrus
FantasDick Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 (endret) Spiser alltid CC sammen med nøtter, frø og/eller grønnsaker, frukt og bær. Endret 7. august 2016 av FantasDick 2
Gjest Dorey Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Jeg spiser det med litt yoghurt naturell, havregryn eller på grovt knekkebrød.
Gjest Treningsgal Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Spiser det som oftest sammen med enten nøtter eller med musliblanding, bær osv. Da metter det mer
Pringle Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 Jeg spiser aldri cottage cheese, men det meste annet, og er god og mett etter at jeg har spist og blir sulten igjen før jeg spiser. Vet ikke om dette hjelper deg, men det er ment hjelpsomt. 4
Gjest Runforit Skrevet 7. august 2016 #8 Skrevet 7. august 2016 6 minutter siden, Pringle skrev: Jeg spiser aldri cottage cheese, men det meste annet, og er god og mett etter at jeg har spist og blir sulten igjen før jeg spiser. Vet ikke om dette hjelper deg, men det er ment hjelpsomt.
tirben Skrevet 7. august 2016 #9 Skrevet 7. august 2016 Jeg pleier å spise cottage cheese med pære og vaniljesmak (som du får kjøpt ferdig i sånn grønn boks), til lunch på jobben. Da spiser jeg hele boksen og da holder den meg mett til jeg er ferdig på jobb.
Gjest Nanne70 Skrevet 8. august 2016 #10 Skrevet 8. august 2016 Den 06.08.2016 at 23.39, AnonymBruker skrev: Det er så mange som spiser cottage cheese til frokost/lunsj/kvelds, og det sies å være så mettende. De gangene jeg spiser cottage cheese som et eget måltid blir jeg skrubbsulten kort tid etter. Hva, og hvor mye, spiser dere sammen med den for å gjøre det mettende? Og hvor mye cottage cheese spiser dere? Takker for tips! Anonymkode: 595e0...5a8 Kan du ikke heller spise noe annet som du blir mett av, da? Du må jo ikke spise cc?
Gjest Sly Skrevet 8. august 2016 #11 Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, Nanne70 skrev: Kan du ikke heller spise noe annet som du blir mett av, da? Du må jo ikke spise cc? Det er mange som tror at man blir tynn av å spise cottage cheese.
Lill3My Skrevet 8. august 2016 #12 Skrevet 8. august 2016 Hva som metter mest er litt ulikt fra person til person. Jeg blir f.eks meget fort mett av potet og av egg. Mens havregryn og brødmat ikke metter stort. Så (med mindre en ønsker seg opp i vekt) det gjelder å finne de matvarene som metter DEG best. Generelt vil sammensetningen av måltidet være viktigere å betrakte enn enkelte matvarer alene. Litt karbo, noe fett, fiber fra grønnsaker, og en god mengde protein per måltid vil fungere for de fleste. Cottage cheese sammen med banan og egg kan F. Eks moses og stekes til pannekaker, og det blir iallfall jeg mett av. 1
^^Belle^^ Skrevet 8. august 2016 #13 Skrevet 8. august 2016 Jeg blir veldig mett av cc. Spiser det enten som en ''grøt'', sammen med frukt/syltetøy og mandler/nøtter, eller oppå knekkebrød under syltetøy.
Attami Skrevet 8. august 2016 #14 Skrevet 8. august 2016 (endret) Lag cottage cheese pletter/lapper av en halv vanlig boks cottage cheese, et egg, 1 1/2 ss speltmel, 1 ts sennep, 1 ss hakket rødløk, litt basilikum krydder, litt salt og pepper, 3-4 skiver kokt skinke i biter. Kjør cottage cheese egg og mel i mikser før du tilsetter resten av ingrediensene (som ikke skal mikses da blir det bare grøt). La stå litt før du steker små lapper i panna. Kjempegodt og proteinrikt Endret 8. august 2016 av Attami Feil i oppskrift
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #15 Skrevet 8. august 2016 Jeg spiser cottage cheese på knekkebrød som jeg lager selv av nøtter og frø. Det gir fett og "krispighet", og jeg blir god og mett. Anonymkode: 819ae...cc1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #17 Skrevet 9. august 2016 Hvorfor må du spise CC? Lag deg heller noe annet og billigere. Anonymkode: 582c4...be7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #18 Skrevet 9. august 2016 Takk for svar alle sammen til dere som spør hvorfor jeg vil spise det - det er jo selvsagt fordi jeg liker det, det er fint å ha lettvinte alternativer og det er proteinrikt som er bra når jeg trener som jeg gjør. TS Anonymkode: 595e0...5a8
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #19 Skrevet 9. august 2016 Du får bare stappe innpå til du blir mett. Anonymkode: 725ac...e06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå