AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #1 Skrevet 6. august 2016 Jeg har lenge bitt negler, og hatt gode perioder, men nå har jeg slått rekord. Neglene mine er så lange og fine nå, og da har jeg heller ikke lyst til å bite. Problemet mitt har vært at neglene mine har brukket og fliset seg veldig lett(har naturlig svake negler), men overraskende nok har de holdt seg nogenlunde godt nå. Lurer bare på om det finnes noe produkt som faktisk styrker neglene? Har lyst til å holde de som de er nå. Jeg liker shellac, men det er jo ikke naturlig og sliter også på neglene. Jeg foretrekker naturlig, lange negler. Eller blir det som med de som har tynt hår(jeg har det også ), som selvfølgelig ønsker tykkere hår, men så finnes det ikke noe produkt som faktisk GJØR håret tykkere? At jeg må godta at neglene er svake? Jeg får i meg mer enn nok vitaminer, så tviler på at ekstra tilskudd vil gjøre store forskjellen. På forhånd takk. Anonymkode: ec381...836
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #2 Skrevet 6. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får i meg mer enn nok vitaminer, så tviler på at ekstra tilskudd vil gjøre store forskjellen. Selv om du tror det mangler du nok noe i kostholdet ditt. Sterke negler får man når man spiser sunt og variert. Anonymkode: 20d89...4d3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #3 Skrevet 6. august 2016 Stell de jevlig. Fil litt hver dag, og bruk styrkende neglelakk. OPI har flere. Slik fikk jeg sterke negler. Anonymkode: 7e411...f0b
Hmmmmmm Skrevet 7. august 2016 #4 Skrevet 7. august 2016 Jeg sliter med det samme. Har kommet frem til at jeg må ha et tynt lag med akryl på de. Gjør det hjemme selv:)
tvillingmoder Skrevet 7. august 2016 #5 Skrevet 7. august 2016 Chia frø hjalp meg, fikk tykkere hår og neglene mine ble finere 😊
moncabang Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Jeg drikker ren aloe vera, det hjelper som bare det på neglene mine😀
Fredsmegleren Skrevet 7. august 2016 #7 Skrevet 7. august 2016 8 minutter siden, moncabang skrev: Jeg drikker ren aloe vera, det hjelper som bare det på neglene mine😀 Hvor kjøper du ren aloe vera? Er det da snakk om å drikke shots?
moncabang Skrevet 7. august 2016 #8 Skrevet 7. august 2016 (endret) * Endret 7. august 2016 av moncabang
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #9 Skrevet 7. august 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lenge bitt negler, og hatt gode perioder, men nå har jeg slått rekord. Neglene mine er så lange og fine nå, og da har jeg heller ikke lyst til å bite. Problemet mitt har vært at neglene mine har brukket og fliset seg veldig lett(har naturlig svake negler), men overraskende nok har de holdt seg nogenlunde godt nå. Lurer bare på om det finnes noe produkt som faktisk styrker neglene? Har lyst til å holde de som de er nå. Jeg liker shellac, men det er jo ikke naturlig og sliter også på neglene. Jeg foretrekker naturlig, lange negler. Eller blir det som med de som har tynt hår(jeg har det også ), som selvfølgelig ønsker tykkere hår, men så finnes det ikke noe produkt som faktisk GJØR håret tykkere? At jeg må godta at neglene er svake? Jeg får i meg mer enn nok vitaminer, så tviler på at ekstra tilskudd vil gjøre store forskjellen. På forhånd takk. Anonymkode: ec381...836 Gå til legen og få kontrollert at du ikke mangler vitaminer eller mineraler derav kalk i blodet. Anonymkode: 94059...7e1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #10 Skrevet 7. august 2016 OPI nail strengthener reddet neglene mine. Anonymkode: 39e36...0e6
moncabang Skrevet 7. august 2016 #11 Skrevet 7. august 2016 57 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Hvor kjøper du ren aloe vera? Er det da snakk om å drikke shots? 57 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Hvor kjøper du ren aloe vera? Er det da snakk om å drikke shots? Jeg er forhandler av Forever Living og drikker da min egen aloe vera😋 Mengden blir vel ca 3 shotglass, men det er det MIN kropp trenger, for jeg har andre plager også som jeg forebygger med aloe vera. Andre kan trenge andre mengder igjen
♥Missy♥ Skrevet 7. august 2016 #12 Skrevet 7. august 2016 Anbefaler minst mulig lakk, men omega-3 og oliven olje som du smører neglene med Shellac må du ikke legge selv, gå til autoriserte negledesignere - alt annet ødelegger bare. Men anbefaler kun dette en sjelden gang. Ellers er det som nevnt over bare å stelle de og file ofte
Eirasi Skrevet 8. august 2016 #13 Skrevet 8. august 2016 Jeg liker trind-serien. I en periode i fjor tok jeg "kuren" de anbefaler. Altså påføre nail balm og strengthener hver dag i 14 dager(tar av den gamle før en påfører ny). Det funket for mine. Nå bruker jeg nail strenghtener sporadisk, men er hyppig bruker av nail balm. Passer på å kjøpe når det er salg på vita. Og håndkrem! Og hansker om jeg skal vaske er viktig. Vann gjør at neglene blir tørr og knekker lettere.
Gjest lipgloss Skrevet 13. august 2016 #14 Skrevet 13. august 2016 Jeg bruker det samme som hun over meg her trind serien,fungerer utmerket og neglene blir skikkelig sterke,bruker trind serien både på fingre og tær
kristine20 Skrevet 14. august 2016 #15 Skrevet 14. august 2016 Jeg bruker Microcell 2000. Elsker den, funker så godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå