Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #1 Skrevet 10. november 2004 Jeg ble spurt idag om å være vitne/forlover på tinghuset for et vennepar som skal gifte seg. Det hele skjer altså nå på fredag. Nå lurer jeg på om noen har erfaringer fra dette og om noen har tips til hva jeg kan bidra med foruten å bare skrive under på et papir. Det skal ikke være andre til stede under sermonien, og etter på skal vi spise kake. Men noe spesielt må jeg jo klare å få til, er takknemlig for innspill. Parets datter på seks måneder skal være med på vielsen.
Gjest Tex Skrevet 11. november 2004 #2 Skrevet 11. november 2004 Få samlet alle familiemedlemmer og alle venner til et giga opprop på trappen når de kommer ut, med champagne og flagg
Gjest Jente 32 Skrevet 11. november 2004 #3 Skrevet 11. november 2004 Kan du ikke spandere champagne og ta en fin skål / liten tale for dem under kakene? Evnt på trappa etter vielsen som jo ble nevnt? Jeg tror ikke du trenger å gjøre så mye, ettersom de vil ha det rolig og stille så forventer de nok ikke noe særlig. Men lykke til :-)
Gjest Madam Felle Skrevet 11. november 2004 #4 Skrevet 11. november 2004 Få samlet alle familiemedlemmer og alle venner til et giga opprop på trappen når de kommer ut' date=' med champagne og flagg[/quote'] Det der kan jo slå begge veier. For hva om de ikke ønsket å ha familie og venner tilstede. Da blir det kanskje litt flaut for de om de plutselig står der. Eller de syns det var en fantastisk ide, men det vet man jo aldri. Derfor ville jeg nok ikke gjort noe slikt. En liten tale kunne vært nok på en slik dag.
Gjest Tex Skrevet 11. november 2004 #5 Skrevet 11. november 2004 En kjenner jo gjerne den en skal være forlover for såpass godt at en vet åssen det vil slå ut...... Ellers kan man jo fex overraske med en middag på en fin restaurant fremfor "bare" kake......
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #6 Skrevet 11. november 2004 Det der kan jo slå begge veier. For hva om de ikke ønsket å ha familie og venner tilstede. Da blir det kanskje litt flaut for de om de plutselig står der. Jeg hadde ikke tatt sjansen på å samle sammen folk og fe.. Det er ikke sikkert de ønsker det i det hele tatt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå