Gå til innhold

Saksøke Kvinne-Guiden ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har lest mange innlegg fra denne brukeren her på KG. Hvis det er den jeg tror er der, ble det opprettet tråd etter tråd om samme tema. Ingenting hang på greip. Ble illsint når noen stilte spørsmål ved historien og slikt.

Anonymkode: cea37...63a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal personen saksøke kg for? 

Hvilken vetug advokat vil representere en slik bruker med et slikt ønske om å saksøke?

Domstolbehandling binder opp store samfunnsresurser, tror dere et søksmål av denne typen vil slippe inn i en domstol? Neppe, spør du meg. 

Dette er en person som trenger hjelp, men neppe fra domstolen. 

Anonymkode: 431e5...f21

• Liker 6
Skrevet

Hm. Vet ikke hvem denne brukeren er jeg, men tingene er jo blitt fjernet, hva er problemet? Hun vil straffe en annen bruker, men fikk det ikke til, derfor ville jeg rådet henne til å bare la det ligge og fokusere på andre ting i livet.

Skrevet
Den 6.8.2016 at 23.08, AnonymBruker skrev:

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1734424

Jeg visste faktisk ikke at forholdene her på forumet, var fullt så ille. :hakeslepp:

Anonymkode: 9abe4...015

Har noen erfaringer med rimelig frekke folk her inne, men klarer som regel svare for meg. 

Ser gjerne at det sikkert er noen som vil forsøke seg litt. Det har i alle fall versert noen historier om folk som har blitt stalket, osv. Om det er sant, vet jeg ikke. Vet bare at det finnes mange som er temmelig tett i hodet på sosiale medier. De er så tette at de går langt over grensen, henger ut navn på personer osv. Hvor filteret er blitt av, skulle jeg gjerne ha likt å visst. 

Gjest Jørild
Skrevet

Veldig usammenhengende og veldig vanskelig å forstå..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være den jeg tror det er? :ph34r:

Anonymkode: 23b93...93d

AnonymBruker
Skrevet

Var det egentlig nødvendig å dra opp denne saken igjen, til og med fra et annet forum? Nå som det var så rolig. Og den det gjelder har jo ikke engang mulighet til å delta i diskusjonen som allerede har begynt. 

Anonymkode: e2958...52b

• Liker 1
Skrevet
Sitat

Hvorfor henger du i det hele tatt på det forumet? 90% av medlemmene der er jo bat shit crazy uansett..

Det har de nå rett i da! :ler:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dette har gått meg hus forbi. Hva snakker hun om? Hvilken tråd og hvilken sak?

Anonymkode: 85e5c...386

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være den jeg tror det er? :ph34r:

Hvem da? *nysgjerrig*

Anonymkode: 84c3e...217

AnonymBruker
Skrevet

Som utvilende ateist er jeg overbevist om at man har ett liv, og det er det. Dette høres ikke ut som et liv, å investere så mye av seg selv i det mest harselerte nettstedet i Norge...slå av PCen og kom deg ut til folk, liv og røre, tenker nå jeg!

Anonymkode: a37b8...0e3

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som utvilende ateist er jeg overbevist om at man har ett liv, og det er det. Dette høres ikke ut som et liv, å investere så mye av seg selv i det mest harselerte nettstedet i Norge...slå av PCen og kom deg ut til folk, liv og røre, tenker nå jeg!

Anonymkode: a37b8...0e3

Har man et liv? Hvordan vet du det, da? 

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem da? *nysgjerrig*

Anonymkode: 84c3e...217

Kan ikke si det, da det blir å henge ut folk. Jeg kjenner til flere som kan være aktuelle

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...