AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #1 Skrevet 6. august 2016 Øyevippene mine har knukket i to, de er altså blitt korte 😭 Finnes det noe vippeserum som faktisk fungerer, eller er det humbug ? Trenger sårt hjelp! Anonymkode: f024b...92c
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #2 Skrevet 6. august 2016 Grande lash :-) Anonymkode: b453d...154 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #3 Skrevet 6. august 2016 Det eneste som har fungert for meg er castor olje. Anonymkode: 52997...f52
Elsoo Skrevet 6. august 2016 #4 Skrevet 6. august 2016 Priori sitt fungerer! jeg så stor forskjell etter noen uker😊 men det koster rundt 1000kr...
tirben Skrevet 6. august 2016 #5 Skrevet 6. august 2016 Iglow sitt fungerer veldig!! Blir spurt om jeg har extensions. Men må bruke det hele tiden. Hvis man slutter, blir vippene etter en stund normale igjen. Men garanterer at det virker.
Prestekragen Skrevet 7. august 2016 #6 Skrevet 7. august 2016 Sjekk ut den videoen Pixiwoo la ut på YouTube om vippeserum, hennes var ihvertfall helt insane lange, men husker ikke hva det het
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #7 Skrevet 9. august 2016 Etude House, My lash serume (fra Korea), latterlig billig sammenliknet med andre vippeserum på markedet men har en helt enorm effekt på mine vipper! Fyldigere og lengre vipper har serumet gitt meg med jevnlig bruk Har lest kommentarer på at ikke alle har fått denne effekten, men slik er det jo med alle vippeserum - individuelt. Fåes kjøpt på ebay til rundt 50kr for en, kan varmt anbefale selgeren f2plus1 Anonymkode: 4df6d...cca
Opal Skrevet 12. august 2016 #8 Skrevet 12. august 2016 Jeg har prøvd Obagi sin = virket ikke, Ame Pure sin (skrives ikke sånn, men noe lignende) = virket ikke og IGlow sin, der ei dame var helt overbevist om at jeg hadde tatt vippe-extension etter tre måneder så jeg vil absolutt anbefale IGlow. 1
Sirah Skrevet 12. august 2016 #9 Skrevet 12. august 2016 Den 6. august 2016 at 22.36, tirben skrev: Iglow sitt fungerer veldig!! Blir spurt om jeg har extensions. Men må bruke det hele tiden. Hvis man slutter, blir vippene etter en stund normale igjen. Men garanterer at det virker. Samme erfaring her. Fikk skikkelig lange og fine vipper! Dro en måned på ferie og glemte serumet hjemme og da var vippene mine normale når jeg kom hjem igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå