Gjest Gjesta Skrevet 10. november 2004 #1 Skrevet 10. november 2004 Bruker man hvite strømper til brudekjolen? K
Grooo Skrevet 10. november 2004 #2 Skrevet 10. november 2004 Man bruker det man selv synes er finest Jeg hadde hvite. Men om de var kritthvite eller ivory eller hva det nå heter alt sammen det har jeg egentlig ingen formening om... Valgte noen som så fine ut jeg, og hadde en super dag med dem på!
Gjest Melk Skrevet 10. november 2004 #4 Skrevet 10. november 2004 Om man viser mye hud, kan det være vel så fint med noen hudfargede. På Steen Og Strøm i Oslo har de god greie på slikt, de kan strømpefaget og vet hva slags nyanser som passer huden best osv.
Gjest Tex Skrevet 11. november 2004 #5 Skrevet 11. november 2004 Jeg hadde ivory, samme farge som sko og kjole.
Smiling Skrevet 11. november 2004 #6 Skrevet 11. november 2004 Jeg brukte noen lyse hudfargede (enda litt lysere enn huden min, og det er ganske lyst om høsten...) med en del glans. Jeg syntes det var greit, så slapp jeg å tenke på om hvitfargen på strømpene ble for kritt-hvite til skoene og kjolen, som var brukket mer mot gyllent. - Ikke lett å beskrive alle disse hvitfargene, altså...
Lula Skrevet 11. november 2004 #7 Skrevet 11. november 2004 Jeg synes tynne hudfargede stømper er klart det peneste i hvite/ivory sko. Hvite strømper synes jeg er stygt.
rutti Skrevet 11. november 2004 #8 Skrevet 11. november 2004 Hvem e d som ser fargen på strømpene da????
Gjest gjest1 Skrevet 11. november 2004 #9 Skrevet 11. november 2004 Hvem e d som ser fargen på strømpene da???? Detaljer, min kjære venn, detaljer! *brudegal*
rutti Skrevet 11. november 2004 #10 Skrevet 11. november 2004 Jo men d er jo ingen som ser hvilke farge du har på strømpene, så jeg tenkte kanskje sorte?
Gjest gjest1 Skrevet 11. november 2004 #11 Skrevet 11. november 2004 Jo men d er jo ingen som ser hvilke farge du har på strømpene, så jeg tenkte kanskje sorte? :o Det er sannsynlegvis nokon som kjem til å legge merke til strømpene dine i løpet av dagen, altså. Kva når du sit i kyrkja? Eller når du går? Eller om du svinger deg litt utpå kvelden??
rutti Skrevet 11. november 2004 #12 Skrevet 11. november 2004 Kjolen er da lang, og jeg har høye sko. Tror ikke noen ser strømpene. Men en slags hvit farge, syns ikke d betyr så mye at det er AKKKURAT samme farge som kjolen?
Hazel Skrevet 11. november 2004 #13 Skrevet 11. november 2004 Jeg synes type perlehvit/hudfarge/champagne med litt glans i er penest. Kvalitetsstrømper må det være, oroblu eller noe annet svindyrt :-D
Gjest gjest1 Skrevet 11. november 2004 #14 Skrevet 11. november 2004 Kjolen er da lang, og jeg har høye sko. Tror ikke noen ser strømpene. Men en slags hvit farge, syns ikke d betyr så mye at det er AKKKURAT samme farge som kjolen? Du velger sjølvsagt den fargen du likar best. (men svarte strømper blir litt voldsomt, trur eg...) Høge sko seier du? Kor har du kjøpt dei? Eg er på jakt etter brudesko, syns alle dette ballett-skoa er så stygge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå