AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #1 Skrevet 6. august 2016 Hvilken pc gå for til denne utdanningen? Pc/mac. Kan nevne og har aldri brukt en mac. Noen som har noen gode råd? Anonymkode: c136a...70e
ajarRun Skrevet 6. august 2016 #2 Skrevet 6. august 2016 Kjøp en brukt Thinkpad T420s eller X220 eller noe. Billig på finn.
Gjest star123 Skrevet 6. august 2016 #3 Skrevet 6. august 2016 (endret) Kjøp mac Endret 6. august 2016 av star123
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #4 Skrevet 6. august 2016 Det er sannsynlig at dere skal bruke programmer som ikke går særlig sammen med Mac (vi gjør det, og jeg går samme studieretning). Så jeg ville kjøpt PC Anonymkode: 4738b...6cf
Jonencloud Skrevet 6. august 2016 #5 Skrevet 6. august 2016 Siden du sannsynligvis ikke skal kjøre noe særlig tung programvare på den, ville jeg fokusert på noe som er solid og tåler en støyt. helst noe rimelig siden jeg antar at den kommer til å bli dekket med sagmugg og støv og hva enn annet. Tror ikke det er no vits å gå for Mac da, det er som å ta en Ferrari på en Rallybane. jeg er enig med amativeReflection, En billig brukt thinkpad er sikkert et fornuftig valg.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #6 Skrevet 6. august 2016 Lest litt på sidene til Telemark fylkeskommune og ser ut til at jeg får låne gratis pc http://www.telemark.no/Vaare-tjenester/Utdanning/For-elever/Skoletilbudet/Digitalt-utstyr Anonymkode: c136a...70e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå