Filippa90 Skrevet 6. august 2016 #1 Del Skrevet 6. august 2016 Jeg vil bli personlig trener. Mest for min egen del, lære om kroppen og hva slags trening som er best for meg. Har en 8-16 jobb jeg ikke vil slutte i. Er du PT eller har du erfaring med de ulike skolene som tilbyr dette? Oslo er mest aktuelt, og det må skje på deltid/helg/kveldstid eller være samlinger, så jeg slipper å bruke så mange feriedager på det. Evt i utlandet, type lynkurs over 5-6 uker, og være støttet av Lånekassen. Jeg har hørt om AFPT, Active education, Gateway college, Gostudy. Flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #2 Del Skrevet 7. august 2016 http://www.nih.no/studier/fitness/personlig-trener/ Anonymkode: 218e4...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #3 Del Skrevet 7. august 2016 Som PT er det beste å jobbe for seg selv. De som jobber under treningskjeder jobber mye og får dårlig lønn. Anonymkode: 050a8...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå