Gå til innhold

Utendørs barnebursdag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Planlegger 4-års bursdag ute i slutten av okt . Har tenkt å grille fiskekaker (av hensyn til muslimer og andre trossamfunn),tenker at vi skal ha en lek ( natursti,skattejakt f.eks). Tenker 2 timers varighet. 

Hva ville dere ha gjort?

Anonymkode: 395e0...116

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ha med snø-lugger om dere bor i Nord-Norge.

Anonymkode: a82cc...08e

Skrevet

Har du tilgang på gapahuk, lavo eller lignende hvis det regner?

• Liker 2
Skrevet

Servere fisk i bursdag? Sikkert sunt og bra det, men kanskje ikke super populært blant barna. Fiskekaker forbinder jeg med hverdagsmat, så jeg hadde heller gått for kyllingpølser eller burgere av okse. 

Ellers synes jeg opplegget høres bra ut, og skattejakt er sikkert super populært!!

• Liker 4
Gjest star123
Skrevet

Ja styr unna fiskekaker :) burger og kylling pølser er nok det lureste 

AnonymBruker
Skrevet

Ofte er det halal slaktet kjøtt som gjelder.....kyllingpølser løser ikke det. Fiskekaker i hamburgerbrød er en stor suksess i min datter bhg.....Tenkte derfor det var en god løsning. ...takk for alle innspill😆

Anonymkode: 395e0...116

AnonymBruker
Skrevet

Trodde alle unger elsket fiskekaker! Like godt på fest det som pølser, vel?

Anonymkode: 15db2...c9f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo grille pinnebrød og marshmellows også. Ha rikelig med kaffe, i en fireårsdag kommer det en del foreldre. Spille musikk? Ser for meg å lage trommer, finne pinner og steiner på glass og en kul onkel som spiller gitar, ute kan man jo bråke litt. ... Konkurranser: Trebensløp, potetløp, sekkeløp, ballkast. Såpebobler er alltid gøy.

Anonymkode: fdd7f...728

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...