Elefantenirommet Skrevet 6. august 2016 #1 Skrevet 6. august 2016 Etter noen helseutfordringer har jeg nå fått veldig tynt hår. Noen som har gode tips til hvordan få litt tykkere hår?
The Kitten Skrevet 6. august 2016 #2 Skrevet 6. august 2016 Det kommer innenfra. Du sier du har hatt noen helseutfordringer. Har du alle vitaminene og mineralene du skal ha?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #3 Skrevet 6. august 2016 Kjøp priorin og bruk det i minst halvt år. Og gjerne sammen med shampoer osv som inneholder biotin og som samtidig gir håret mer volum. Anonymkode: c15eb...a1a 1
Babi Skrevet 6. august 2016 #4 Skrevet 6. august 2016 3 timer siden, Elefantenirommet skrev: Etter noen helseutfordringer har jeg nå fått veldig tynt hår. Noen som har gode tips til hvordan få litt tykkere hår? Klipp deg ofte, var rådet jeg fikk. Hjalp ihvertfall litt, langt og tynt hår er ikke noe pent...
Elefantenirommet Skrevet 7. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2016 Den 6. august 2016 at 22.15, The Kitten skrev: Det kommer innenfra. Du sier du har hatt noen helseutfordringer. Har du alle vitaminene og mineralene du skal ha? Det vet jeg ikke ...😕
Elefantenirommet Skrevet 7. august 2016 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2016 Den 6. august 2016 at 22.28, AnonymBruker skrev: Kjøp priorin og bruk det i minst halvt år. Og gjerne sammen med shampoer osv som inneholder biotin og som samtidig gir håret mer volum. Anonymkode: c15eb...a1a Hva er priorin? Hvor kjøper jeg det? Har du erfaring mrd dette?
The Kitten Skrevet 8. august 2016 #7 Skrevet 8. august 2016 1 time siden, Elefantenirommet skrev: Det vet jeg ikke ...😕 Da burde du dra til legen for å sjekke det. Mulig du mangler b-vitaminer f.eks eller at jernnivået ditt er for lavt.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #8 Skrevet 10. august 2016 Den 7.8.2016 at 0.43, Elefantenirommet skrev: Hva er priorin? Hvor kjøper jeg det? Har du erfaring mrd dette? Apotek og helsekost har det. Det er kapsler som inneholder biotin som er et b vitamin for normal hårvekst. Jeg har brukt det mange måneder nåværende og synes håret har blitt sterkere fra bunnen. Anonymkode: c15eb...a1a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå