Gå til innhold

T

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mor døde dessverre i år , og vi skal gifte oss neste år. Det vil bli noe sårt å gå igjennom denne dagen uten henne , men keg vet hun hadde likt at vi lever videre og gjennomfører planene vi hadde for bryllupet. 

Men , jeg lurer da på om noen har tips til noe jeg kan gjøre / ha i bryllupet som kan minnes henne? Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg , men feks om jeg hadde visst hva hennes favoritt blomst var hadde jeg feks hatt mange av disse ved bordet etc... Noen som har noen forslag og skjønner hva jeg mener ?:) 

ønsker et minne om henne , uten at det skal bli en sørge dag , men mer som å hedre henne at vi tenker på henne selv om hun ikke fikk oppleve denne dagen , noe hun gledet seg sånn til..

Anonymkode: 6e734...5e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bruke feks øredobber, kjede og armbånd etter henne da du gifter deg? Eller bare en av delene, nå vet jo ikke jeg om hun brukte smykker eller ikke.

Prøv å finn ut hvilken blomst hun likte best til bruk i feks brudebuketten og på bordene. Eller favorittfargen hennes i blomster, servietter og duker du velger ut.

Skrevet

Hva med en en liten medaljong med bilde av henne festet i brudebuketten? Leste et sted om noen som hadde bilder og en kort historie med de personene i livet dems som hadde gått bort som navn på de ulike bordene under middag. Du kan også ha et lite bord med noen lys som er tent for de som har gått bort som dere gjerne ville hatt med på dagen deres.
Hvis du har pinterest anbefaler jeg deg å søke på "wedding ideas lost loved ones", der kan du finne mange ideer.

Skrevet

Min far døde i januar, og vi giftet oss for 2 dager siden. Jeg hadde en rød rose i en ellers hvit brudebukett, og de fleste skjønte hvorfor den ene røde rosen var der. Synes det var fint å minnes han på den måten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...