Gå til innhold

Psmf for nybegynnere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som er erfaren som kan gi meg litt tips på menyer? Hva spiser du i løpet av en dag? Har du oppskrifter på middag? 

Skal man telle kalorier? 

Anonymkode: b8d91...ab3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første jeg vil vite da er for høy er du og hvor mye veier du? Samt hva er planen etter dietten? Hvor lenge ønsker du å gå på dietten?

AnonymBruker
Skrevet

Psmf er ikke for alle, du må holde ut en god stund for å ikke bare miste vannvekt. Etter uke 1, måtte jeg gi opp da jeg plutelig uten forvarsel kastet opp! 

og all vekten kom selvfølgelig opp igjen 😏

Anonymkode: d776e...791

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Jordbæra skrev:

Første jeg vil vite da er for høy er du og hvor mye veier du? Samt hva er planen etter dietten? Hvor lenge ønsker du å gå på dietten?

Jeg er 165 og veier 65 kg. Ønsker å gå ned til 58 helst. Tenkter etter dietten å følge grete roede/telle kalorier. Har gjort dette i lang periode nå, men går ikke ned. Spiser 1300 til dagen, og jukser ikke. Og nå MÅ jeg ned de siste kilo.... 

Skrevet

Du vet at den går mest på de som er sykt overvektig for å komme i gang? Jeg syns du høres veldig slank ut og egentlig ikke trenger en ekstrem diett, for det er jo det det heter.

• Liker 1
Skrevet

I tillegg er det mest vannvekt og har ikke noe å si. Jeg var 55 og gikk ned til 48. Jeg skulle aldri vært på dietten i førsteomgang. Det er virkelig ikke bra. Jeg kommer aldri til å gå på den igjen. Nå er jeg 73 kg og ser ingen grunn til å gjøre noe så ekstremt. Men om du tre fer svar ville jeg gått på et annet forum, fitness forum. Googler du så finner du en egen psmf tråd med alle tips og oppskrifter. 

AnonymBruker
Skrevet

Denne dietten er ikke for deg. Kun for de som er ekstremt overvektig, type fedme kategori to. Du er normalvektig. 

Så råder deg å gjøre noe annet for å gå ned de siste kiloene. Hvordan spiser du nå? Og er du i aktivitet? 

Anonymkode: 79e9b...30b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne dietten er ikke for deg. Kun for de som er ekstremt overvektig, type fedme kategori to. Du er normalvektig. 

Så råder deg å gjøre noe annet for å gå ned de siste kiloene. Hvordan spiser du nå? Og er du i aktivitet? 

Anonymkode: 79e9b...30b

Grunnen eg at jeg må ned til en spesiell anledning. Har telt kalorier på både 1500 pr dag og 1300 pr dag. Trener saltimer på treningssenter 3-4 g pr uke. Jeg går ikke ned bare opp. Får panikk av det. Hvordan er det mulig å ikke gå ned? Panikken har tatt meg, og derfor er keg nødt for å prøve denne dietten en periode. Bare for å få bort 5 kg. Men trenger alle tips og oppskrifter jeg kan få 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen eg at jeg må ned til en spesiell anledning. Har telt kalorier på både 1500 pr dag og 1300 pr dag. Trener saltimer på treningssenter 3-4 g pr uke. Jeg går ikke ned bare opp. Får panikk av det. Hvordan er det mulig å ikke gå ned? Panikken har tatt meg, og derfor er keg nødt for å prøve denne dietten en periode. Bare for å få bort 5 kg. Men trenger alle tips og oppskrifter jeg kan få 

Har du telt alle kalorier nøye nok? Jeg har gått i kaloriunderakudd i 2uker nå (1200kcal PR dag) og trent hver dag (30min styrke + kardio/gåtur) og jeg har gått ned tre kg på disse ukene. 

Anonymkode: 479a7...02e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du telt alle kalorier nøye nok? Jeg har gått i kaloriunderakudd i 2uker nå (1200kcal PR dag) og trent hver dag (30min styrke + kardio/gåtur) og jeg har gått ned tre kg på disse ukene. 

Anonymkode: 479a7...02e

Det er akkurat det jeg har. Har telt ALT.  Først lå jeg på 1500. Da det ikke fungerte tenkte jeg at jeg måtte lengre ned. Har ligget på 1200-1300 pr dag nå i flere uker, og jeg veier 300g mer enn da jeg startet. Det er sykt frustrerende....jeg teller alt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...