Gå til innhold

Telefonabonnement. Nordamann busett i utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Eg skal bu og studere i Storbritania, eitt år frå hausten av. Kom til å tenke på at eit One Call, ringkontant kort, kanskje ikkje er den beste løysinga med tanke på situasjonen. Vil helst ha eit med låge prisar på ringeminutt og sms til Noreg og gjerne litt data inkludert. Nokon som veit om passande telefonabonnement/operatørar? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Telenor har jobbet hardt for å få meg til å bytte til Frihet abonnementet deres, og nå har jeg gitt meg på det. Litt dyrt, men du får ubegrenset sms, mms, ringetid og enten 500 mb eller 2 gb data i Norge og hele EU for rundt 250-280 kr/mnd.

Skrevet

Ta heller Telenor enn Telia i allefall. Med Telia kan du bruke det gratis i utlandet i 45 dager, men etter det betaler du vanlige priser. Telenor har i allefall gratis hele veien, ikke bare noen dager. 

Skrevet

Ville fått et nytt abonnement med engelsk nummer. Tenk så dyrt det blir for dine nye venner der borte å ringe deg på norsk nummer. Datatrafikk er vel også billigere med lokalt abonnement. Det er enkelt å gå inn i en butikk og få oversikt over hvilke abonnement som kan passe. Jeg gjorde det når vi var tre uker i usa, og ville ha ubegrenset datatrafikk. Regner med det er like enkelt i Storbritannia. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...