AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #1 Skrevet 6. august 2016 Hei. Jeg har et kjøleskap som bråker, spesielt etter at jeg har åpna det. Da kan duringen fortsette i flere timer etterat jeg har lukka kjølkeskapet igjen. Hvilke tips har dere for å unngå duringen? Løsningsmåter som jeg tenkte på: Flytte kjøleskapet. Åpne kjøleskapet så lite som mulig. Setter pris på innspill Anonymkode: 82590...934
Cathj Skrevet 7. august 2016 #2 Skrevet 7. august 2016 Jeg vet ikke om dette har noe for seg, men jeg har hørt at kjøleskap kan begynne å bråke hvis de står skjevt. Står kjøleskapet ditt i vater? Det skal også stå med god avstand fra veggen.
Høna79 Skrevet 7. august 2016 #3 Skrevet 7. august 2016 Er det nytt eller er det så enkelt som at det er på tide å skifte det ut? En telefon til produsentens service-avdeling kan jo være en idé hvis du er innenfor reklamasjonstiden
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #4 Skrevet 8. august 2016 Mitt dura og gikk i lange tider, og da viste det seg at jeg hadde stable stæsj oppå som dekte luftehulla i bakkant 😶Da jeg flytta på rotet så var det umiddelbart en formidabel forbedring. Hilsen amatøren. Anonymkode: 943e5...520
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #5 Skrevet 9. august 2016 Den 7.8.2016 at 19.23, Cathj skrev: Jeg vet ikke om dette har noe for seg, men jeg har hørt at kjøleskap kan begynne å bråke hvis de står skjevt. Står kjøleskapet ditt i vater? Det skal også stå med god avstand fra veggen. Dette har absolutt noe for seg. Første punkt på sjekklista mot bråkende hvitevarer er at de må vatres opp skikkelig. Deretter kan man eventuelt begynne å lete etter andre problemer. Anonymkode: 3acac...465
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå