Gå til innhold

Skandiabanken igjen... kreditt?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor mye var det en måtte tjene i året for å kunne få kreditt hos Skandiabanken?

Og hvordan gjør jeg det når en skal oppgi det som står på fjorårets likning og jeg ikke tjente nok da, men gjør det nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mye du må tjene for å få kontokreditt - det kommer vel litt an på hvor mye du tenkte å ha (du kan få opp til 100.000,-). Men du må ha lønnsinngang på en konto i SkandiaBanken for å få innvilget kontokreditt.

SkandiaBanken benytter siste tilgjengelige ligningstall når du søker (iflg. SOSen deres er dette fra 2003) - du kan ikke endre tallene på noe vis. Hvis du tjente mer i 2004, må du rett og slett vente til ligningstallene for 2004 er tilgjengelige for SkandiaBanken.

Det er vel bare å søke og se om det går igjennom - du får svar på noen sekunder :-)

Stjerne :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Gikk ikke... surt!

Tjener det dobbelte nå!

Noen som vet hvor lang tid det tar før en får lån fra GEbank.no? Jeg leser jo det som det står det tar på nettsiden deres, men stemmer det i praksis?

Skrevet
Jeg vet ikke hvor mye du må tjene for å få kontokreditt - det kommer vel litt an på hvor mye du tenkte å ha (du kan få opp til 100.000,-). Men du må ha lønnsinngang på en konto i SkandiaBanken for å få innvilget kontokreditt.

SkandiaBanken benytter siste tilgjengelige ligningstall når du søker (iflg. SOSen deres er dette fra 2003) - du kan ikke endre tallene på noe vis. Hvis du tjente mer i 2004, må du rett og slett vente til ligningstallene for 2004 er tilgjengelige for SkandiaBanken.

Det er vel bare å søke og se om det går igjennom - du får svar på noen sekunder :-)

Stjerne :)

Kanskje litt dumt spørsmål men...hvordan vet de at man har lønnsinngang på en av kontoene? Er det noe man må gjøre for at de skal bli klar over det, eller "merker" de at lønningen kommer inn?

Skrevet

Usikker på hvordan dette registreres, men det går automatisk. Du trenger altså ikke si fra at du har lønnsinngang der.

Stjerne :-)

Skrevet

Jeg fikk kreditt etter første lønning. De merker det - dvs de sjekker det når du søker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...