AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #1 Del Skrevet 6. august 2016 Jeg synes det er så irriterende å være på byen med venninner eller kompiser som bare forsvinner. Det burde gå an å gi beskjed da? Eller i alle fall sende en sms og si de har gått, så man slipper å bruke tiden på å lete etter de. Men mange gir vel litt faen når de er fulle. Det er slitsomt å hele tiden måtte følge med på hvor de er hen, så du ikke mister de. I går var jeg på byen med en venninne da. Jeg sitter med bordet og hun skulle bare på do, men kom aldri tilbake. Jeg gikk rundt for å se etter henne, men hun var borte. Fikk ikke noe svar da jeg ringte. Det stengte om 15 min til, så dro likeså godt hjem. Bare jeg som synes det er irriterende når folk forsvinner og ikke kan gi beskjed? Anonymkode: b24e5...44d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 6. august 2016 #2 Del Skrevet 6. august 2016 Det kommer an på hvor mange som er ute sammen. Er man ute med bare noen få, en eller to venner, synes jeg det er naturlig å si i fra hvis man går et annet sted. Er det en større gjeng er jeg ikke så nøye på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #3 Del Skrevet 6. august 2016 1 time siden, Sly skrev: Det kommer an på hvor mange som er ute sammen. Er man ute med bare noen få, en eller to venner, synes jeg det er naturlig å si i fra hvis man går et annet sted. Er det en større gjeng er jeg ikke så nøye på det. Nei nei, jeg mente mer hvis vi er to eller tre sammen. Er vi flere er det ikke så nøye. Men kjedelig når den du er sammen med på byen bare forsvinner fra deg. Anonymkode: b24e5...44d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #4 Del Skrevet 6. august 2016 1 time siden, Sly skrev: Det kommer an på hvor mange som er ute sammen. Er man ute med bare noen få, en eller to venner, synes jeg det er naturlig å si i fra hvis man går et annet sted. Er det en større gjeng er jeg ikke så nøye på det. Dette er jeg enig i. Når det er en større gruppe som er ute pleier jeg vanligvis ikke å si ifra med mindre det er noen rundt når jeg skal gå. Når det kun er et knippe mennesker man er med er det jo en selvfølge å si ifra. Anonymkode: 3ff6e...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #5 Del Skrevet 6. august 2016 Jeg synes alltid det er greit å hvertfall sende en liten melding om at man har dratt uansett. Greit å slippe å bekymre seg. Vet at det "aldri" har hendt noe, men likevel. Anonymkode: b2459...cf4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #6 Del Skrevet 6. august 2016 Dårlig gjort å ikke si fra. Man blir litt beskymret om noen bare forsvinner i beruset tilstand. Anonymkode: b98ad...253 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerunpedia Skrevet 6. august 2016 #7 Del Skrevet 6. august 2016 Dersom man er kun 2-3 personer er det frekt, særlig dersom man blir sittende alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 6. august 2016 #8 Del Skrevet 6. august 2016 Jeg synes man kan si ifra uansett hvor mange man er jeg da. Der er ikke vanskelig å si at du går. Tar deg 5 sekunder. Så slipper man å bekymre seg over noen har mistet oss eller noe. Jeg synes det er frekt og bare gå uten å si ifra. Det er selvsagt verre når man bare er to og den ene blir borte. Så du blir helt alene. Det har skjedd med meg før og det er fryktelig kjedelig! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. august 2016 #9 Del Skrevet 6. august 2016 4 timer siden, smalls skrev: Jeg synes man kan si ifra uansett hvor mange man er jeg da. Der er ikke vanskelig å si at du går. Tar deg 5 sekunder. Så slipper man å bekymre seg over noen har mistet oss eller noe. Jeg synes det er frekt og bare gå uten å si ifra. Det er selvsagt verre når man bare er to og den ene blir borte. Så du blir helt alene. Det har skjedd med meg før og det er fryktelig kjedelig! Det er skjønner jeg godt at du synes. En gang ble jeg og to venninner med tre menn vi hadde møtt den kvelden på en stengt bar. (Han ene jobbet der, og låste oss inn). På et tidspunkt gikk jeg på toalettet, og da jeg kom ut igjen så jeg ikke venninnene mine. Mennene sa de hadde gått hjem uten meg. Jeg tror aldri jeg har vært så sint på noen i hele mitt liv. Nå skal det sies at disse mennene bare var hyggelig mot meg, de gjorde meg absolutt ingenting gale, men det er ikke poenget. Det kunne ha gått fryktelig gale. Noe av det verste var det hun ene sa dagen etterpå "du er jo gammel nok til å passe på deg selv". Joda, men hvis 3 menn hadde bestemt seg for å voldta meg, i et lukket lokale hvor ingen kunne hørt meg om jeg skrek, så tror jeg nok de ville klart det. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #10 Del Skrevet 6. august 2016 Et øyeblikk siden, The Kitten skrev: Det er skjønner jeg godt at du synes. En gang ble jeg og to venninner med tre menn vi hadde møtt den kvelden på en stengt bar. (Han ene jobbet der, og låste oss inn). På et tidspunkt gikk jeg på toalettet, og da jeg kom ut igjen så jeg ikke venninnene mine. Mennene sa de hadde gått hjem uten meg. Jeg tror aldri jeg har vært så sint på noen i hele mitt liv. Nå skal det sies at disse mennene bare var hyggelig mot meg, de gjorde meg absolutt ingenting gale, men det er ikke poenget. Det kunne ha gått fryktelig gale. Noe av det verste var det hun ene sa dagen etterpå "du er jo gammel nok til å passe på deg selv". Joda, men hvis 3 menn hadde bestemt seg for å voldta meg, i et lukket lokale hvor ingen kunne hørt meg om jeg skrek, så tror jeg nok de ville klart det. Jeg håper dette ikke er venninner lengre av deg. Anonymkode: a2d5c...107 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #11 Del Skrevet 6. august 2016 Jeg har opplevd dette gjentatte ganger selv, til tross for at vi ikke har vært mer enn 2-4 personer i lag. Det er ufattelig frustrerende å bli forlatt slik. Hvis man er så få venner som går ut ilag mener jeg at det er på sin plass at man gir beskjed - spesielt hvis det bare er deg og din venninne/kompis. Skulle tro folk skjønte det, men det er det mange som ikke gjør. Jeg ville forsøkt å si i fra om det. Forklare vedkommende hvordan det oppleves for deg som sitter igjen. Selv har jeg bare innsett at enkelte personer ikke klarer å tenke med en gang de har fått litt innabors. Slike personer gidder jeg ikke lenger å dra ut med (med mindre vi er en stor gjeng). Anonymkode: 84874...295 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #12 Del Skrevet 6. august 2016 10 minutter siden, The Kitten skrev: Det er skjønner jeg godt at du synes. En gang ble jeg og to venninner med tre menn vi hadde møtt den kvelden på en stengt bar. (Han ene jobbet der, og låste oss inn). På et tidspunkt gikk jeg på toalettet, og da jeg kom ut igjen så jeg ikke venninnene mine. Mennene sa de hadde gått hjem uten meg. Jeg tror aldri jeg har vært så sint på noen i hele mitt liv. Nå skal det sies at disse mennene bare var hyggelig mot meg, de gjorde meg absolutt ingenting gale, men det er ikke poenget. Det kunne ha gått fryktelig gale. Noe av det verste var det hun ene sa dagen etterpå "du er jo gammel nok til å passe på deg selv". Joda, men hvis 3 menn hadde bestemt seg for å voldta meg, i et lukket lokale hvor ingen kunne hørt meg om jeg skrek, så tror jeg nok de ville klart det. Dette er virkelig drøyt. Som en annen skriver håper jeg ikke dette lenger er venninner av deg. Anonymkode: 3ff6e...6b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. august 2016 #13 Del Skrevet 6. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper dette ikke er venninner lengre av deg. Anonymkode: a2d5c...107 Nå bor vi i forskjellige byer, så har mistet kontakt av den grunn. Hun andre la seg faktisk langflat når hun innså alvoret i det de hadde gjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #14 Del Skrevet 6. august 2016 Et øyeblikk siden, The Kitten skrev: Nå bor vi i forskjellige byer, så har mistet kontakt av den grunn. Hun andre la seg faktisk langflat når hun innså alvoret i det de hadde gjort. Bra! Jeg husker en gang jeg var på byen med to venninner, jeg skulle på toalettet , og de andre skulle vente utenfor baren-når jeg hadde kommet ut, hadde de selvsagt reist-dette var en hverdag som innebarte for meg da å vente enn 4 timers tid på første tbanen hjem. De hadde tatt taxi hjem med kar for å ha trekant, gudskjelov hadde jeg lommeboken til den ene venninnen min (hun skulle betale for taxien) og måtte reise tilbake å hente meg Jeg var så sinna, og det verste var at de ville ikke engang si unskyld, og la skyld på meg,da jeg hadde dratt hjem tidligere og ikke kunne finne skoene mine, og tok den ene venninna sine sko og den andre venninna som skulle dra på dansketur med meg, kanselerte turen pga det med skoene. Hun ene venninna tok det kun ett par mnd før jeg kuttet ut da jeg innså hvor egoistisk hun var, den andre tok det noen år før innså at det å prøve å ha ett vennskap med henne,var ikke noe poeng-da hun aldri hadde vært noe venninne. Anonymkode: a2d5c...107 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #15 Del Skrevet 6. august 2016 For ikke så lenge siden var på jeg på byen med ei venninne og min bror. (Hadde invitert ham - på en naturig måte - fordi min venninne var interessert i ham). Vel, min venninne endte med å bli skitfull, og da vi skulle gå fra ene stedet til de andre så forsvant hun bare. Fikk vite i ettertid at hun hadde vært for full til å komme inn der vi gikk og hadde bare dratt hjem, kom ikke en gang på å gi beskjed til oss. Og vi er 30+. Jeg synes det er umodent og tåpelig, men noen er bare sånn. Anonymkode: 11d0e...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #16 Del Skrevet 6. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: For ikke så lenge siden var på jeg på byen med ei venninne og min bror. (Hadde invitert ham - på en naturig måte - fordi min venninne var interessert i ham). Vel, min venninne endte med å bli skitfull, og da vi skulle gå fra ene stedet til de andre så forsvant hun bare. Fikk vite i ettertid at hun hadde vært for full til å komme inn der vi gikk og hadde bare dratt hjem, kom ikke en gang på å gi beskjed til oss. Og vi er 30+. Jeg synes det er umodent og tåpelig, men noen er bare sånn. Anonymkode: 11d0e...dd0 Hvis hun var skitfull, hvorfor passet dere ikke på henne? Nei, sorry her var dere mer feil enn henne.. Selvom hun er 30 pluss og burde å ha blitt så full. Anonymkode: a2d5c...107 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #17 Del Skrevet 6. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun var skitfull, hvorfor passet dere ikke på henne? Nei, sorry her var dere mer feil enn henne.. Selvom hun er 30 pluss og burde å ha blitt så full. Anonymkode: a2d5c...107 "Ikke Anonymkode: a2d5c...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #18 Del Skrevet 6. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun var skitfull, hvorfor passet dere ikke på henne? Nei, sorry her var dere mer feil enn henne.. Selvom hun er 30 pluss og burde å ha blitt så full. Anonymkode: a2d5c...107 Fordi vi gikk fra bar A til bar B som lå bokstavlig talt vegg i vegg. Det var snakk om å gå ut en dør, gå tre skritt og gå inn en annen dør. Og innen vi kom oss inn til bar B så var hun borte. Jeg gikk med en gang ut for å se etter henne, jeg sendte melding, og ringte flere ganger, men ingen svar før dagen etter. Anonymkode: 11d0e...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 6. august 2016 #19 Del Skrevet 6. august 2016 1 time siden, The Kitten skrev: Det er skjønner jeg godt at du synes. En gang ble jeg og to venninner med tre menn vi hadde møtt den kvelden på en stengt bar. (Han ene jobbet der, og låste oss inn). På et tidspunkt gikk jeg på toalettet, og da jeg kom ut igjen så jeg ikke venninnene mine. Mennene sa de hadde gått hjem uten meg. Jeg tror aldri jeg har vært så sint på noen i hele mitt liv. Nå skal det sies at disse mennene bare var hyggelig mot meg, de gjorde meg absolutt ingenting gale, men det er ikke poenget. Det kunne ha gått fryktelig gale. Noe av det verste var det hun ene sa dagen etterpå "du er jo gammel nok til å passe på deg selv". Joda, men hvis 3 menn hadde bestemt seg for å voldta meg, i et lukket lokale hvor ingen kunne hørt meg om jeg skrek, så tror jeg nok de ville klart det. Ja, det var utrolig dårlig gjort. De kunne faktisk ha voldtatt deg! Men noen gir faen på fylla og "glemmer" å gi beskjed før de går. Det er ikke greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 6. august 2016 #20 Del Skrevet 6. august 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun var skitfull, hvorfor passet dere ikke på henne? Nei, sorry her var dere mer feil enn henne.. Selvom hun er 30 pluss og burde å ha blitt så full. Anonymkode: a2d5c...107 Men det er jo ikke de sitt ansvar? De gikk ikke så langt og hun var plutselig borte. Det er ikke alltid lett å holde styr på fulle mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå