Gå til innhold

Når ble dere offisielt par? Hvordan hadde dere praten ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge holdt dere på før dere offisielt var ett par? Hadde dere en prat eller hvordan skjedde det ? Forhold på facebook?

Vil gjerne høre hvordan andre har gjort det..

Vi har holdt på i 5 mnd, holder hender offentlig, møtt hverandre venner, men ikke noe på Facebook og ikke noen prat om det..

Anonymkode: 3b6ce...3ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte han rett ut om han ville vi skulle være kjærester. Litt kleint, men også veldig koselig. Vi holdt vel ikke på lengre enn en måned, men hadde kjent hverandre i mange år.  Stautsendring på Facebook kom etterhvert. 

Er glad for at jeg spurte han så direkte, slik at vi i dag har en dato og "feire" at vi ble kjærester. :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ingen prat, det skjedde bare naturlig...

Anonymkode: 6ac64...c41

Skrevet

En kveld vi hadde lagt oss, sa jeg "Er vi liksom kjærester nå?". Så sa han "Ja, vi er vel det?". Den datoen var 6 og 1/2 uke etter vi møttes første gang (nettdating), men vi hadde en veldig intens datingperiode og var sammen og opplevde myyye disse ukene i forkant.

Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ingen prat, det skjedde bare naturlig...

Anonymkode: 6ac64...c41

Noen folk trenger det, av en eller annen grunn. Jeg har en venninne som trengte å ta en sånn prat med meg, fordi hu lurte på om vi var bestevenner. Var jo litt søtt da :ler: 

Veit ikke helt hva det kommer av, men noen syns kanskje det er vanskelig å oppfatte disse tingene?

Endret av Yme
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte rett ut hva vi er for hverandre, så ble det avklart. Orker ikke å spille spill og måtte gå rundt og lure. For meg er det rart hvor mye kjæresteting folk gjør med hverandre uten å være kjærester, det gjør grensene uklare og skaper så mye usikkerhet. For ikke å snakke om knuste hjerter. 

Anonymkode: 0582f...e6d

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge holdt dere på før dere offisielt var ett par? Hadde dere en prat eller hvordan skjedde det ? Forhold på facebook?

Vil gjerne høre hvordan andre har gjort det..

Vi har holdt på i 5 mnd, holder hender offentlig, møtt hverandre venner, men ikke noe på Facebook og ikke noen prat om det..

Anonymkode: 3b6ce...3ad

Vi mottes (jeg bodde langt borte, han var paa ferie der), romantikk oppstod, han kom tilbake. Senere flyttet jeg hjem til Norge for aa vaere i naerheten av han. Noen spurte naar vi ble sammen, han sa "naar vi mottes, selvsagt." Det er et par aar siden. Vi har begge reist en del for aa vaere sammen. Begge er norske, men begge bodde i utlandet da vi mottes. Naa har vi begge flyttet hjem for aa vaere sammen.

• Liker 1
Gjest Linaria
Skrevet

Jeg har en Claddagh ring, som man har på seg på en annen måte når man er singel og i forhold, så vi adde snakket smått om jeg skulle snu ringen, og han hintet til at han ville det, og en kveld gjorde jeg det. Dette var etter noen uker med dating

AnonymBruker
Skrevet

Vi bare ble sammen. Hadde ingen prat. 

Anonymkode: 72794...afe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...