AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #1 Skrevet 6. august 2016 Har en kompis som fikk barn tidlig (18 år). Han har vært en helt fantastisk pappa for den lille gutten. Økt samvær ved mulighet og endte opp med 50/50. Så møtte han en kvinne i en alder av 26. Hun rundt 24 (?). Hun vil ikke ha noe med hans barn å gjøre og har flyttet til en annen by. Min kompis valgte å flytte etter (6 timer unna sønnen) sånn helt plutselig og ser ikke lengre barnet sitt annet enn "når han er i byen og det passer at barnet kan være hos hans familie". Jeg er helt overrasket over at det er mulig å gjøre noe slikt! Av begge to! Hans gutt er helt nydelig og forstår jo ikke hvorfor pappa ut av det blå ikke er der mer. Stakkars lille venn! Hva får en mann til å gjøre dette? Greit nok om det var annenhver helg eller generelt mindre relasjon mellom far og sønn, men 50/50 til ingenting over natta?? Synes virkelig kjæresten hans burde skjerpe seg også. Å si høyt at hun ikke vil ha noe med barnet å gjøre.... Selvsagt på grunn av sjalusi ovenfor barnets mor. Generelt er det ikke god kommunikasjon mellom mor og far til barnet, og dette hjelper jo ikke om mannen innser at han har funnet seg fullstendig ut! Innser først nå at det finnes slike kvinner og hvordan de påvirker fedre til å stikke fra barna sine. Anonymkode: b6afb...461 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #2 Skrevet 6. august 2016 Bare hun han om å flytte etter? Anonymkode: 1f9e4...4f1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #4 Skrevet 6. august 2016 Nesten alle menn er sånn. Dessverre. Anonymkode: 70931...440 7
Saphyria Skrevet 6. august 2016 #5 Skrevet 6. august 2016 Det er ikkje alle som ønsker ein partner med "bagasje". Han er den som tok valget med å flytte 6 timer unna sønnen sin, det er ikkje hennes feil at han mente ho var viktigere enn hans eget kjøtt og blod. 28
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #6 Skrevet 6. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Innser først nå at det finnes slike kvinner og hvordan de påvirker fedre til å stikke fra barna sine. Anonymkode: b6afb...461 Joa, ikke bra av dama, men her er det jo mannen som er den største idioten! Hadde noen kunnet påvirke DEG til å flytte fra unga dine? Nei, nettopp. Det finnes selvsagt både damer og menn som gjør sånt, men mennene er i klart flertall. Se bare Tore på sporet....masse historier om pappaer som glemmer kull nr 1 når de får ny dame/familie, men kan huske bare en historie om en dame som stakk av slik. Hadde aldri gitt opp ungene mine for en kjæreste. Anonymkode: 01fe4...836 15
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #7 Skrevet 6. august 2016 " Innser først nå at det finnes slike kvinner og hvordan de påvirker fedre til å stikke fra barna sine" og med dette antyder du at menn er vijleløse sjeler som ikke evner å tenke eller handle selvstendig. Du antyder også at mennen er fritatt for ansvar. Han vet ikke bedre, stakkars..... Det er ganske frekt - mot alle menn. Jeg kan ikke fatte at noen vil reise fra barnet sitt, men dessverre så gjør endel foreldre akkurat det. Flytter fra barnet, begynner på nytt og driter i det ansvaret de allerede har. Trist for de barna som blir belemret med ubrukelige foreldre Anonymkode: a8911...a81 4
petterm Skrevet 6. august 2016 #8 Skrevet 6. august 2016 9 minutter siden, TheNordTroll skrev: Det er ikkje alle som ønsker ein partner med "bagasje". Han er den som tok valget med å flytte 6 timer unna sønnen sin, det er ikkje hennes feil at han mente ho var viktigere enn hans eget kjøtt og blod. Enig i at han er dum som er så desperat etter ny dame at han flytter så langt unna, og at han aksepterer å nærmest kutte forbindelsen til sitt eget barn. Desverre finnes det damer som er så ondskapsfulle at de presser mannen til å kutte kontakt med egne barn og egen familie. Både pappa'n og den nye dama oppfører seg uakseptabelt! 4
Aamu Skrevet 6. august 2016 #9 Skrevet 6. august 2016 For noen umennesker, er det mulig? Hun høres ufyselig ut, det han burde gjort da hun sa at hun ikke vil ha noe med hans barn å gjøre var å si hadet bra til den drittkjerringa. Høres ut som han sliter litt, mer enn man vet om, ingen som er en god pappa stikker av fra barnet sitt på den måten. 2
BeverTramp Skrevet 6. august 2016 #10 Skrevet 6. august 2016 Tittelen burde være "når pappa stikker av med ny kjæreste" Det er far som tar valget om å flytte fra sønnen sin. Ikke kjæresten 24
Saphyria Skrevet 6. august 2016 #11 Skrevet 6. august 2016 10 minutter siden, petterm skrev: Enig i at han er dum som er så desperat etter ny dame at han flytter så langt unna, og at han aksepterer å nærmest kutte forbindelsen til sitt eget barn. Desverre finnes det damer som er så ondskapsfulle at de presser mannen til å kutte kontakt med egne barn og egen familie. Både pappa'n og den nye dama oppfører seg uakseptabelt! Til syvende og sist, så er det barnefar som tar valget, så det er uansett han som er verst. 6
Kattugla Skrevet 6. august 2016 #12 Skrevet 6. august 2016 Høres ut som to idioter har funnet hverandre.. Hun som presser han til å velge mellom seg og barnet og han som faktisk velger en slik kvinne foran sitt barn.. 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #13 Skrevet 6. august 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare hun han om å flytte etter? Anonymkode: 1f9e4...4f1 Ja Alt var supert mellom de to i ett år, hvor hun plutselig vil flytte vekk og ønsker at han flytter med. Enig med dere at mannen er er en skikkelig tosk. Klart han hadde et valg. For det første var det feil valg, for det andre kunne virkelig kjæresten sagt at det er feil av han å flytte med. Familien til mannen får heller ikke se barnebarn/tantebarn etc. for mor til barnet nekter å ha noe med dem å gjøre nå som far stakk. TS Anonymkode: b6afb...461 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #14 Skrevet 6. august 2016 Altså! Sønnen vil jo være der, enten far har kontakt eller ikke. Lever de med ordtaket: "Ut av synet, ut av sinn"? Sitter og ser på min sønn som sover i vogna si og får vondt i magen over at noen kan velge vekk egne barn. ts Anonymkode: b6afb...461
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #15 Skrevet 6. august 2016 Jeg gjorde tilsvarende, og jeg er kvinne. Det er veldig lett å dømme andre når man ikke har hele historien, eller at man hverken kan eller vil forstå. Jeg kjenner ikke denne mannens historie, men jeg måtte komme meg vekk fra familien min og eks. ville ikke gjennom en rettssak for barnet mitt sin del, og har inkludert barnet i alle ferier til det ble så stort at det valgte venner fremfor oss. Har også reist over ofte og har brukt mye penger på å se barnet. Etter å ha fått høre i årevis at jeg var en dårlig person og mor, så trodde jeg på det til slutt. Fordi moren min ikke er glad i meg, og jeg ikke i henne, trodde jeg ikke at hun ville savne meg. Anonymkode: d9ef7...c18 3
Kattugla Skrevet 6. august 2016 #16 Skrevet 6. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja Alt var supert mellom de to i ett år, hvor hun plutselig vil flytte vekk og ønsker at han flytter med. Enig med dere at mannen er er en skikkelig tosk. Klart han hadde et valg. For det første var det feil valg, for det andre kunne virkelig kjæresten sagt at det er feil av han å flytte med. Familien til mannen får heller ikke se barnebarn/tantebarn etc. for mor til barnet nekter å ha noe med dem å gjøre nå som far stakk. TS Anonymkode: b6afb...461 Så stakkars gutten er fratatt ikke bare far, men mor sørger for at han mister også kontakt med besteforeldre og tanter etc? Er hun helt korka hun og?! 😳 8
BeverTramp Skrevet 6. august 2016 #17 Skrevet 6. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja Alt var supert mellom de to i ett år, hvor hun plutselig vil flytte vekk og ønsker at han flytter med. Enig med dere at mannen er er en skikkelig tosk. Klart han hadde et valg. For det første var det feil valg, for det andre kunne virkelig kjæresten sagt at det er feil av han å flytte med. Familien til mannen får heller ikke se barnebarn/tantebarn etc. for mor til barnet nekter å ha noe med dem å gjøre nå som far stakk. TS Anonymkode: b6afb...461 Så utrolig egoistisk mor er! Hun straffer jo ikke barnefar ved å frata brnet kontakt med familien hans. Hun straffer barnet. Det er to foreldre som blir nødt til å svare for seg når barnet blir større og stiller spørsmål! Hvilken rolle hr du i dette, TS? 6
Gjest Blondie65 Skrevet 6. august 2016 #18 Skrevet 6. august 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja Alt var supert mellom de to i ett år, hvor hun plutselig vil flytte vekk og ønsker at han flytter med. Enig med dere at mannen er er en skikkelig tosk. Klart han hadde et valg. For det første var det feil valg, for det andre kunne virkelig kjæresten sagt at det er feil av han å flytte med. Familien til mannen får heller ikke se barnebarn/tantebarn etc. for mor til barnet nekter å ha noe med dem å gjøre nå som far stakk. TS Anonymkode: b6afb...461 Stakkars barn som har to idioter til foreldre. Men her er nok noe av nøkkelen til at far "ga opp" barn til fordel for nye damen: elendig kommunikasjon og urimelighet fra barnets mor. Merk: forklaring - ingen unnskyldning.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #19 Skrevet 6. august 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: " Innser først nå at det finnes slike kvinner og hvordan de påvirker fedre til å stikke fra barna sine" og med dette antyder du at menn er vijleløse sjeler som ikke evner å tenke eller handle selvstendig. Du antyder også at mennen er fritatt for ansvar. Han vet ikke bedre, stakkars..... Det er ganske frekt - mot alle menn. Anonymkode: a8911...a81 Signeres! Anonymkode: 854f3...8f4 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #20 Skrevet 6. august 2016 16 minutter siden, Blondie65 skrev: Stakkars barn som har to idioter til foreldre. Men her er nok noe av nøkkelen til at far "ga opp" barn til fordel for nye damen: elendig kommunikasjon og urimelighet fra barnets mor. Merk: forklaring - ingen unnskyldning. Barnets mor kjenner jeg ikke, men at hun er forbannet for at han dro, det er hun. Men om hun er grunnen til at valget ble enklere vet jeg ikke... Har aldri hatt inntrykk av at hun har vært egoistisk. Men hun var 16 og gravid sist jeg traff henne, og sikkert meget forbannet for at eksen plutselig stikker etter 8 år med nær relasjon til sønnen. Men at det går ut over at barnet ikke skal få se noen i fars familie, det synes jeg er veldig dumt. TS Anonymkode: b6afb...461 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå