Naken Skrevet 10. november 2004 #1 Del Skrevet 10. november 2004 Vi venter en liten cairngutt i romjula. Gleder oss villt!! Vi lurer på masse i den forbindelse. Noen som har cairn som kan fortelle litt om hvordan de er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. november 2004 #2 Del Skrevet 10. november 2004 Har hatt en Cairn Terrier-tispe for flere år siden. Røff og tøff hun som alltid var glad og sosial. Røyter ikke og er enkel å ha med å gjøre. Grei mot barn og andre dyr. Vi hadde både katt og hamster som hun koste med i evigheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 10. november 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 10. november 2004 Høres flott ut! Bekrefter det jeg har lest om på nettet og hørt fra oppdretteren. :-) Bortsett fra en ting kanskje..,- hun kunne altså kose med katt og hamster!?! Det haddde jeg ikke trodd,- i og med instinktene deres som gamle rottejegere. Men det viser vel at man kan gjøre mye ved å la dem bli vant til dyr tidlig. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. november 2004 #4 Del Skrevet 10. november 2004 Ja, det var merkelig at hun nesten adopterte hamsteren min. Og jeg fikk hamsteren da hunden var noen år gammel. Carin Terrieren er jo en jeger egentlig. Men hun vasket og koste med hamsteren, som om det var ungen hennes. Ganske morsomt. Vi var forresten litt plaget med inbildte svangerskap, da humøret til hunden ble ganske dårlig. Men det gikk jo over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2004 #5 Del Skrevet 12. november 2004 heihei, min lille cairn terrier fylte akkurat 2 år når for et påar dager siden. den har jammen meg vokst opp, husker hvor liten og søt hun var første dagen.. men hun er fortsatt søt da;) mine erfaringer: hun er veldig en familiehund som trenger oppmerksomhet og kos, samtidig som hun går veldig fint med småbarn. kanin har jeg og men tørr nok ikke slippe dem ut sammen, hun er litt for vilter. katter bjeffer hun ekstremt på! men vil gjerne bort til dem.. hun røyter ikke nei, det er sant, men pelsen mååå stelles med jevne mellomrom. gjerne skjæres! kan settes bort eller du gjør det selv.. ellers er hun veldig søt med de duskeørene og alt det håret i ansiktet:) ellers forstår hun veeldig godt hva jeg sier, hun sitter å skakker på hodet og er så søt så! trenger en god del turer ja, for det er liv i dem! men de er ikke vanskelige å dressere og min kan sitte pent, dekke, ligge rett, hoppe, stå, bli, bamse;) men, de kan være litt stae, men ikke gi deg'!du bestemmer! en annen liten ting er vekten, pass på de legger fort på seg! ellers er de bare kjempe søte;) det er en litem sjel i den som virkelig forstår deg;) lykke til og gled deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 20. november 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 20. november 2004 Høres veldig søt ut, hunden din. Gleder meg til vår kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #7 Del Skrevet 28. november 2004 Og vi gleder oss så veldig! Vå Anthon er også en liten terrier, men en Jack Russel. Vi henter den tre dager før julaften... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 29. november 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 29. november 2004 Så gøy Hannemor! Jack Russel er kjempetøffe hunder. Gleeeeder meg også!! Myyyye!! :-) :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå