Gå til innhold

Vi ble invitert på badtaste-party - det var bare en vanlig fest.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og noen venner fikk invitasjoner til en annen by. En tema fest. Tema var bad taste.
Vi fant frem nettingstrømper, knall rød leppestift, og "typisk stygge klær" og dro dit. Vi var kjempe fulle og hadde det gøy, men folk så veldig rart på oss.

I ettertid fant jeg ut av at det var bare en vanlig fest, og ikke en bad taste fest. Hvordan hadde du reagert hvis noen kom utkledd på en vanlig fest? Selv tok jeg det helt fint, for jeg kledde meg ikke sånn veldig ut. Jeg overdrev sminken og litt med klærne. Ville dere blitt sure når dere fant ut av at det bare var en vanlig fest hvis du hadde kledd deg ut? :P

Anonymkode: 5dcc1...b1e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg ville egentlig bare tenkt at det var da veldig selvhøytidelige folk der som ikke turte å kle seg ut :P Kunne funnet på å kle meg ut på en vanlig fest også jeg, bare for å tulle :) 

Anonymkode: 7560f...1a9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg ville egentlig bare tenkt at det var da veldig selvhøytidelige folk der som ikke turte å kle seg ut :P Kunne funnet på å kle meg ut på en vanlig fest også jeg, bare for å tulle :) 

Anonymkode: 7560f...1a9

Ja okey. For i det vi sto og gjorde oss klare så folk litt rart på oss der vi klinte til med to tonn sminke og opprevne strømper og ekstremt korte skjørt, mem jaja. Det var jo gøy, så...

Anonymkode: 5dcc1...b1e

Skrevet

Ja det hadde jeg, og jeg hadde selvfølgelig dratt hjem igjen og skiftet. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tja -jeg lurer nå litt på hvorfor dere ble invitert til et bad-taste party når det ikke var det jeg da?

Vet ikke helt hvordan jeg ville reagert, men det er jo ganske kjipt gjort om noen mente å lure dere! 

Anonymkode: 5e7ce...8ee

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Nesj, jeg hadde hatt det gøy med vennene mine og ikke brydd meg om resten. Men som tidligere nevnt her så er det pussig at dere blir invitert til en temafest som ikke er en temafest.

AnonymBruker
Skrevet

Vet om noen som var invitert til fest hvor det i invitasjonen sto "kom som duer". De fant flotte kostymer med fjær og full pakke. Da de kom på festen viste det seg at de hadde lest/sett feil - det sto egentlig kom som du er. 

Anonymkode: 90a0b...e5d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vet om noen som var invitert til fest hvor det i invitasjonen sto "kom som duer". De fant flotte kostymer med fjær og full pakke. Da de kom på festen viste det seg at de hadde lest/sett feil - det sto egentlig kom som du er. 

Dette tror jeg ikke på ...

Anonymkode: 21b12...26f

• Liker 4
Gjest PetterPanne
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lo, selv om historien helt klart er fake. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Dumt du fant ut i ettertid at det var bad taste ellers skulle du sagt til vertsskapet at hun/han hadde bra kostyme :fnise:

Anonymkode: 48458...cfe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg kan komme på i farten, var faktisk en form for "kostyme-fest" som skulle være i slutten av oktober ett år. Så det sammenfalt omtrent med Halloween, og dermed trodde jeg at folk skulle være utkledd med skumle masker, som spøkelser eller noe lignende. I tillegg var det en jeg kjente som hadde bursdag ett par dager tidligere, så dette skulle liksom feires da..

Men når jeg kom frem dit, så var det kanskje tre eller fire (inkludert meg) av kanskje tjue stykker som faktisk hadde en eller annen form for "kostyme"

Ett par av de andre hadde bare på seg en litt merkelig hatt, eller noe lignende. Ikke en gang de som hadde arrangert festen gadd å bruke noe kostyme en gang.

Det viste seg at de bare hadde skrevet "kostyme" på invitasjonene  nærmest for moro skyld, bare fordi det skulle være Halloween ett par dager seinere. 0g at det egentlig ikke hadde vært nødvendig for noen, å faktisk komme utkledd som noe. Det var passe kjipt å bruke en god del tid (og penger) ved ett kjøpesenter tidligere på dagen - for å finne en slags maske og greier som jeg kunne ta med til den j*vla sammenkomsten deres.

I tillegg kjøpte jeg med en eller annen bursdagspresang, til hun som nylig hadde hatt bursdag ett par dager tidligere. Men den ble pakket ut, og litt seinere kastet i en søppeldunk. Så mye var den gaven verdt, tydeligvis. Jeg har fremdeles ikke peiling på hvorfor jeg egentlig ble invitert til det tullet der. Hun som hadde hatt bursdag, hadde kanskje ytret fire eller fem ord / setninger til meg i løpet av de nærmere sytten-atten månedene vi hadde kjent hverandre... :klo: 

Anonymkode: 87a0e...6f9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...