Gå til innhold

Et uløselig problem?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvorfor var ikke din første reaksjon å slette profilen din på dette nettstedet i det øyeblikket du oppdaget at det var dine egne foreldre du chattet med? Og har du sendt nakenbilder til dem? Nå virker ikke historien så veldig troverdig, men om dette er sant så er det årets kleineste historie.

Hvorfor er det et uløselig problem?

Endret av accountdeleted
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, accountdeleted skrev:

Hvorfor var ikke din første reaksjon å slette profilen din på dette nettstedet i det øyeblikket du oppdaget at det var dine egne foreldre du chattet med? Og har du sendt nakenbilder til dem? Nå virker ikke historien så veldig troverdig, men om dette er sant så er det årets kleineste historie.

Hvorfor er det et uløselig problem?

Det var første reaksjonen, men så begynte jeg å tenke på om jeg skulle fortelle dem det eller ikke... så var det andre der jeg mailet med... det som jeg synes gjør det vanskelig er alt jeg nå vet. det blir jo ikke borte selv om jeg sletter profilen min, da... har ikke vært logget inn der siden jeg oppdaget det, da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde spydd.

Anonymkode: af3b8...528

AnonymBruker
Skrevet

Altså, hvor ille kan det være.

Har sett foreldrene mine ha sex flere ganger, og jeg fant filmen de lagde på nittitallet. Pappa var ganske hardhendt, stakkars mamma. Men det så ut som at hun likte det. 

Kutt kontakten, slett bildene, og lat som ingenting har skjedd.

Anonymkode: 00177...b4d

• Liker 1
Skrevet

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hvor ille kan det være.

Har sett foreldrene mine ha sex flere ganger, og jeg fant filmen de lagde på nittitallet. Pappa var ganske hardhendt, stakkars mamma. Men det så ut som at hun likte det. 

Kutt kontakten, slett bildene, og lat som ingenting har skjedd.

Anonymkode: 00177...b4d

Ikke ille å se dem i det hele tatt og jeg har sett dem mye før, men denne gangen var det i en litt annen setting og med all "samtalen" ved siden av.

Gjest Coolaid
Skrevet

Bare avslutt kontakten. Skriv at du har fått kjæreste eller noe. Så styrer du unna dem, og aller helst nettstedet som de trakterer, man vet jo aldri hvem av brukerne som kjenner hverandre. Dessuten er vel dette en påminnelse av at man aldri skal la seg selv identifiseres på nett. 

Godta at foreldrene dine har et sexliv og ikke bare er foreldre. Det klarer du helt sikkert, du virker slik. :)

Skrevet
44 minutter siden, Coolaid skrev:

Bare avslutt kontakten. Skriv at du har fått kjæreste eller noe. Så styrer du unna dem, og aller helst nettstedet som de trakterer, man vet jo aldri hvem av brukerne som kjenner hverandre. Dessuten er vel dette en påminnelse av at man aldri skal la seg selv identifiseres på nett. 

Godta at foreldrene dine har et sexliv og ikke bare er foreldre. Det klarer du helt sikkert, du virker slik. :)

Ja, jeg har skrevet til dem at jeg har møtt noen og at jeg må tenke meg litt om før jeg bruker nettet til slike ting akkurat nå.

Takk, ja... skal klare dette. Og visste jo godt at de har et bra og aktivt sexliv, jeg har jo sett dem flere ganger før, men dette var samtidig noe annet. Tror jeg har en plan nå  - så tusen takk :)

Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner.

Bond, forumansvarlig 

Skrevet

Takk for hjelpen alle sammen, både her og på PM! Valgte til slutt å snakke sammen og det endte egentlig som en veldig positiv greie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...