Gå til innhold

Et uløselig problem?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Først.. jeg vet dette er ganske "off" for de fleste så trenger ikke bli hetset eller noe her nå. trenger seriøst tips til hva jeg faktisk bør eller kan gjøre...

Har vært litt ulike steder på nettet og på ett sjekkested med ganske stort fokus på sex så endte jeg opp med å maile en del med et voksent par. vi "snakket" masse om det å være flere og mye prat gikk rundt det å være ung og være med et (voksent) par. jeg liker dem veldig godt... jeg kommer fra en veldig liberal familie og er ganske så trygg på meg selv og har alltid hatt litt lyst til dette. så... etter masse frem og tilbake og etter å ha fått noen nærbilder av "dem" etc. går det opp for meg at de jeg har mailet med er faktisk mine egne foreldre!!!!

WTF - hva gjør jeg nå????

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oi.... Den var uventet. Kutt nettkontakten og aldri nevn det for dem?

Anonymkode: 6c4b0...9de

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi.... Den var uventet. Kutt nettkontakten og aldri nevn det for dem?

Anonymkode: 6c4b0...9de

Det var min umiddelbare tanke også... men nå vet jeg så utrolig mye mer om dem selv om jeg trodde jeg visste "alt" og de vet jo så utrolig mye om meg (inkl. hva jeg tenker om nettopp dem)... jeg kan jo ikke lære av meg det jeg nå har lært??

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Silje97 skrev:

Det var min umiddelbare tanke også... men nå vet jeg så utrolig mye mer om dem selv om jeg trodde jeg visste "alt" og de vet jo så utrolig mye om meg (inkl. hva jeg tenker om nettopp dem)... jeg kan jo ikke lære av meg det jeg nå har lært??

Vet de at det er deg de har skrevet med? Har du sendt de bilde av deg, slik at de har visst at det var deg, før de sendte bilde av seg?

Anonymkode: ec795...e44

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vet de at det er deg de har skrevet med? Har du sendt de bilde av deg, slik at de har visst at det var deg, før de sendte bilde av seg?

Jeg tror ikke de vet... ganske sikker. de har sett bilder, men ikke av meg om du forstår... de er ikke tatt hjemme heller. har fått og gitt mye komplimenter, da :O

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Silje97 skrev:

Jeg tror ikke de vet... ganske sikker. de har sett bilder, men ikke av meg om du forstår... de er ikke tatt hjemme heller. har fått og gitt mye komplimenter, da :O

Det er bra at de ikke vet. Det beste er vel å avbryte den mail-kontakten som dere har.

Finn noen andre på det chattestedet å skrive med, dersom du ønsker det.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Silje97 skrev:

De vet jo ikke dette om deg, ettersom de ikke vet at det er deg de har skrevet med.

Skrevet

Vet jeg burde etc... men ikke så lett å bare gjøre det kjenner jeg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Silje97 skrev:

Vet jeg burde etc... men ikke så lett å bare gjøre det kjenner jeg

Hvorfor er det ikke så lett å gjøre det?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det ikke så lett å gjøre det?

vanskelig å svare på, men er på en måte spennende... de forteller hva de synes om meg... jeg får vite mer om hva de liker og vil... jeg ser på dem med et litt nytt blikk nå merker jeg

AnonymBruker
Skrevet

Livet går videre. Hvis du ikke er en pervers liten faen, kutter du kontakten og går videre med livet ditt. 

Anonymkode: 3faee...a4f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Silje97 skrev:

vanskelig å svare på, men er på en måte spennende... de forteller hva de synes om meg... jeg får vite mer om hva de liker og vil... jeg ser på dem med et litt nytt blikk nå merker jeg

Har du gode relasjoner med dine foreldre IRL?

Har de vært og er de gode foreldre for deg?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du gode relasjoner med dine foreldre IRL?

Har de vært og er de gode foreldre for deg?

Ja, vi har et veldig nært, åpent og godt forhold. de vet egentlig det aller meste om meg uansett, kanskje utenom at jeg nå har bekreftet noe jeg tror de har trodd en stund (dersom de kobler sammen at det faktisk er meg de snakker med). jeg har også fått bekreftet noe jeg trodde så det er jo også egentlig fint nå kjenner jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi har et veldig nært, åpent og godt forhold. de vet egentlig det aller meste om meg uansett, kanskje utenom at jeg nå har bekreftet noe jeg tror de har trodd en stund (dersom de kobler sammen at det faktisk er meg de snakker med). jeg har også fått bekreftet noe jeg trodde så det er jo også egentlig fint nå kjenner jeg.

Det er bra at dere har et godt forhold.

Angående det uthevede: Det er jo ikke sikkert at de vet at det er deg de skriver med. Er det ikke bedre for både deg og dine foreldre å snakke sammen på ordentlig IRL?

AnonymBruker
Skrevet

Har du også gode venner å snakke med?

Skrevet

Det er bra at dere har et godt forhold.

Angående det uthevede: Det er jo ikke sikkert at de vet at det er deg de skriver med. Er det ikke bedre for både deg og dine foreldre å snakke sammen på ordentlig IRL?

jo så klart, men akkurat den ene tingen ville de nok aldri sagt IRL. men... normalt snakker vi mye og om alt mulig egentlig. jeg har svært få hemmeligheter for dem

AnonymBruker
Skrevet

jo så klart, men akkurat den ene tingen ville de nok aldri sagt IRL. men... normalt snakker vi mye og om alt mulig egentlig. jeg har svært få hemmeligheter for dem

Den tingen er noe som er viktig for deg? Nå vet ikke jeg hva den tingen er.

Du skriver at du har svært få hemmeligheter for dem.

Er det slik at de krever å få vite ting av deg? Foreldre skal ikke vite alt om sine barn. Det er selvfølgelig positivt at dere er åpne og kan snakke om ting.

Jeg håper at du får gode innspill og råd her, og at du kommer frem til gode løsninger.

Jeg må sove. Jeg ønsker deg god natt og lykke til :hjerte:  Ta godt vare på deg selv :hjerte:

Skrevet

Den tingen er noe som er viktig for deg? Nå vet ikke jeg hva den tingen er.

Du skriver at du har svært få hemmeligheter for dem.

Er det slik at de krever å få vite ting av deg? Foreldre skal ikke vite alt om sine barn. Det er selvfølgelig positivt at dere er åpne og kan snakke om ting.

Jeg håper at du får gode innspill og råd her, og at du kommer frem til gode løsninger.

Jeg må sove. Jeg ønsker deg god natt og lykke til :hjerte:  Ta godt vare på deg selv :hjerte:

det går litt på hva de synes om meg... og tenk på hvordan type side det er jeg møtte dem på. blir så rart men også godt å vite.

og nei så klart ikke. de krever aldri noe sånt, men vi har alltid vært åpne om alt mulig så det er unaturlig å ha særlig med hemmeligheter for dem

takk for hjelpen og sov godt! :)

AnonymBruker
Skrevet

det går litt på hva de synes om meg... og tenk på hvordan type side det er jeg møtte dem på. blir så rart men også godt å vite.

og nei så klart ikke. de krever aldri noe sånt, men vi har alltid vært åpne om alt mulig så det er unaturlig å ha særlig med hemmeligheter for dem

takk for hjelpen og sov godt! :)

Takk for det :)

Det er fint at de ikke krever.

Sov godt du også! :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Kleint.

Anonymkode: e4420...4c7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...