fuglekvitter__ Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Av de som generaliserer fettsuging, puppeoperasjoner, osv så bemerker jeg meg at noen av dem faktisk vil foreta plastikk-operasjoner. Er det derfor de kritiserer det så mye? Jeg forstår virkelig ikke hvorfor mennesker som overhode ikke kan eie en annen persons kropp kan forsøke å bestemme så mye over en persons kropp. Man må gjerne ha meninger om kropper og utseendet til gud og en hver mann, men hva så hvis noen har foretatt en puppeoperasjon eller lignende? Gjør det virkelig noe? Hvorfor det i såfall? Jeg har aldri gjort det, men ser ikke problemet ved at andre gjør det.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Det er vel ingen som tror at de kan bestemme over hva andre skal gjøre. Personlige meninger og oppfordringer er vel mer vanlig. Jeg er enig i at det kan bli litt vel voldsomt og drøye kommentarer i enkelte tilfeller, men det har jeg kun sett i diskusjonstråder som legger opp til debatt rundt kosmetiske operasjoner eller et spesifikt inngrep. Når det er sagt, dersom man ikke vil ha en diskusjon rundt kosmetiske inngrep lar man også være å lage et tema av det. Enkelt og greit. Man har selv et ansvar for å trekke seg ut av diskusjoner man ikke vil ta. Fordømmende og ekle mennesker vil det alltid være, og på diskusjonsforumer er det ofte mye mer tydelig. Og nei, jeg tviler på at de største kritikerne ønsker kosmetiske operasjoner selv. Det kan godt hende at det gjelder noen, men det er tvilsomt at dette er noe som gjelder flertallet. Anonymkode: 1c081...ee4
Lovelulu Skrevet 8. august 2016 #3 Skrevet 8. august 2016 Den 5.8.2016 at 1.02, fuglekvinnen__ skrev: Av de som generaliserer fettsuging, puppeoperasjoner, osv så bemerker jeg meg at noen av dem faktisk vil foreta plastikk-operasjoner. Er det derfor de kritiserer det så mye? Jeg forstår virkelig ikke hvorfor mennesker som overhode ikke kan eie en annen persons kropp kan forsøke å bestemme så mye over en persons kropp. Man må gjerne ha meninger om kropper og utseendet til gud og en hver mann, men hva så hvis noen har foretatt en puppeoperasjon eller lignende? Gjør det virkelig noe? Hvorfor det i såfall? Jeg har aldri gjort det, men ser ikke problemet ved at andre gjør det. Ja jeg tror faktisk at noen er veldig misfornøyd med utseende sitt, men tørr ikke eller har ikke råd til operasjoner, og derfor kritiserer de som gjør det. Jeg mener vi selv må få bestemme hva vi gjør med egen kropp, uten at noen sitter og dømmer noen for det, og tilogmed kaller folk som gjør dette for stygge. Jeg har tatt brystløft, og ser ingenting galt med det heller. Heller ikke om andre gjør det.
Larsern Skrevet 9. august 2016 #4 Skrevet 9. august 2016 Det er sikkert flere grunner til at de kritiserer plastiske operasjoner. Noen har kanskje et behov for å utløp for sin misunnelse gjennom å kritiserer personer som tar operasjoner (uten at jeg helt skjønner hvorfor noen skal være misunnelige på det). For min del så ser jeg sjelden grunn til å kritisere personer som tar plastiske operasjoner, men jeg er veldig kritisk til trenden der det nærmest anses å være unormalt å ha litt skjeve pupper enda når man er 18 år, eller at puppene ikke strutter etter å ha ammet et par barn og at løsningen på "problemet" (dvs avvik fra normalen, som forresten ikke er avvik, men normalt i seg selv) er operasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå