fuglekvitter__ Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 (endret) Hvor på nettet finner man de beste moterådene? Hvor de hippeste tingene blir solgt, altså hvor man får kjøpt dem? Hva slags farger er moderne denne sesongen? Det kommer an på person til person. Noen liker grønt, noen liker lilla - det varierer. Men ofte har jo butikkene og nettsider samt bladene en slags "fasit" på dette, eller oppfatter jeg alt dette helt feil? Altså, hva man kan tjene på å vise frem klær i butikkene Er det slik at de fleste mener at noe er veldig populært av klær eller er det bare for denne sesongen folk ofte mener at enkelte klær er populært (eksempel: M.K). Er det noe som er helt "ut"? Michael Kors er populært for de som liker å følge moten, men hva er sånn helt ut? To spørsmål på en gang her. Endret 5. august 2016 av fuglekvinnen__
Unika Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Michael Kors er helt ut.. Andre ting: Jeffrey Cambell sko, korte shortser, kilehæl/korkhæl, stramme, korte kjoler og nagler (valentino rock studs!). Var det jeg kom på i farta :-) Farger for høsten: burgunder, sennep/brunt, mørke grønt, grått og sort. For å holde seg oppdatert går det an å følge med på instagramprofilene til: Pernille Teisbaek, Eirin Kristiansen, fashionjunkiiecom og ninasandbech. Jeg kjøper en god del klær fra Ganni, det får man blant annet kjøpt på boozt.no. Ellers så har jo Zara mye bra :-) 1
fuglekvitter__ Skrevet 5. august 2016 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2016 Et øyeblikk siden, Unika skrev: Michael Kors er helt ut.. Andre ting: Jeffrey Cambell sko, korte shortser, kilehæl/korkhæl, stramme, korte kjoler og nagler (valentino rock studs!). Var det jeg kom på i farta :-) Farger for høsten: burgunder, sennep/brunt, mørke grønt, grått og sort. For å holde seg oppdatert går det an å følge med på instagramprofilene til: Pernille Teisbaek, Eirin Kristiansen, fashionjunkiiecom og ninasandbech. Jeg kjøper en god del klær fra Ganni, det får man blant annet kjøpt på boozt.no. Ellers så har jo Zara mye bra :-) Jeg har sett flere kjendiser med Jeffrey Campbell og M.K, samt mange andre designer-merker, så dette tror jeg varierer ut i fra hvilken kjendis man liker. Men vi alle bestemmer jo selv om hva som er ut eller inn for oss, så du har sikkert noen gode tips til noen, men antar noen er helt uenig. Er dette farger for deg som er moderne, eller er det moteblader og lignende som har presentert dette som denne sesongens "IT-farger"?
Unika Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 5 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev: Jeg har sett flere kjendiser med Jeffrey Campbell og M.K, samt mange andre designer-merker, så dette tror jeg varierer ut i fra hvilken kjendis man liker. Men vi alle bestemmer jo selv om hva som er ut eller inn for oss, så du har sikkert noen gode tips til noen, men antar noen er helt uenig. Er dette farger for deg som er moderne, eller er det moteblader og lignende som har presentert dette som denne sesongens "IT-farger"? Ja, det er jo opp til hver enkelt hva man vil gå med :-) Men har du sett noen (mote)kjendiser med MK og J. Cambell den siste tiden altså? Hvem? Fargene jeg nevnte er egentlig typiske høstfarger som har holdt koken de siste årene. Dus rosa er også "inn" i høst. Her er forøvrig Elle sin spådom over høsten: http://www.elle.com/fashion/news/g27704/fall-2016-fashion-trends/? (De fleste blader og bloggere pleier å ha slike saker, kan komme noen bra tips der). 1
fuglekvitter__ Skrevet 6. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2016 1 time siden, Unika skrev: Ja, det er jo opp til hver enkelt hva man vil gå med :-) Men har du sett noen (mote)kjendiser med MK og J. Cambell den siste tiden altså? Hvem? Fargene jeg nevnte er egentlig typiske høstfarger som har holdt koken de siste årene. Dus rosa er også "inn" i høst. Her er forøvrig Elle sin spådom over høsten: http://www.elle.com/fashion/news/g27704/fall-2016-fashion-trends/? (De fleste blader og bloggere pleier å ha slike saker, kan komme noen bra tips der). Alexandra Joner har jeg sett med J.C, og Michael Kors ser jeg veldig mange bruke av både vesker og bagger. Nå er det ikke så viktig for meg altså - om hva som er inn eller ut. Det viktigste er at man trives med det man går i. Jeg bare spør av ren nysgjerrighet.
Unika Skrevet 6. august 2016 #6 Skrevet 6. august 2016 5 timer siden, fuglekvinnen__ skrev: Alexandra Joner har jeg sett med J.C, og Michael Kors ser jeg veldig mange bruke av både vesker og bagger. Nå er det ikke så viktig for meg altså - om hva som er inn eller ut. Det viktigste er at man trives med det man går i. Jeg bare spør av ren nysgjerrighet. Alexandra Joner kan delvis unnskyldes med at mye hun går i er scene-antrekk og de følger andre regler. For utenom det er hun kjent for en harry, tacky stil som ikke har noe med mote å gjøre. Folk som er interessert i mote og trender går heller ikke med J. C. 2
fuglekvitter__ Skrevet 6. august 2016 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2016 Er det noen flere som har tips og innspill å komme med?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #8 Skrevet 6. august 2016 Gå i butikker og se, f eks på HM og Zara. Da se du hva som er moderne. Anonymkode: 88ca6...956
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #9 Skrevet 6. august 2016 Finn først ut hva du kler og hvilke snitt som er mest flatterende på deg. Å kle seg moteriktig kan bli så feil om man ikke har hensyn til det. Anonymkode: 5b83f...f33
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #10 Skrevet 6. august 2016 Det kommer litt an på hvilken aldersgruppe du er i? Disse trendene har vart litt nå for de yngre, men jeg begynner hvertfall å bli veldig lei av det, så tror det er på vei ut snart Håper det hvertfall... Adidas, sånne topper/kjoler med knytting ( http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/321460-0054_1?$productpage_slider_desktop$&cropN=0.02,0,0.955,1 ), magetopper, inntilsittende genserkjoler ( http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/351445-3843_1?$productpage_slider_desktop$&cropN=0.02,0,0.955,1 ) Finner mye på nelly... Anonymkode: fa0ce...49a
Djungelvrål Skrevet 6. august 2016 #11 Skrevet 6. august 2016 Den strikkekjolen er ikke ut ihvertfall, den er klassisk og kan sikkert brukes om 10 år også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå