Gå til innhold

Hvor ofte (hvis noen gang) har du blitt sjekket opp på dagtid?

Pleier du å bli sjekket opp på dagtid av fremmede?   

24 stemmer

1. 1. Hvor ofte har du blitt sjekket opp på butikk/buss/gata e.l?(av nordmenn)

• Aldri
      8
    • En gang
      2
    • Et par ganger
      8
    • Ganske mange ganger
      4
    • Ofte!
      2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ALDRI sjekket opp i Norge på feks butikk eller tilfeldige på gata.. Er det kun meg??

Anonymkode: f30d9...dab

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er noen veldig få som har prøvd seg på dagtid opp gjennom årene, men jeg blir litt så satt ut av folk som sjekker meg opp ut av det blå at det aldri skjer mer. Nordmenn er vanligvis ikke så frempå der, for det er ikke sosial kode. 

Endret av Moonwalker
Skrevet

Har blitt sjekket opp mange ganger på dagtid og da hovedsakelig av utlendinger. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Forundret.. skrev:

Har blitt sjekket opp mange ganger på dagtid og da hovedsakelig av utlendinger. 

Enig. Synd ikke norske menn gjør det så ofte. Det er mye hyggeligere enn å bli sjekka opp på kvelden.

Anonymkode: 79367...3e1

• Liker 1
Skrevet

Et par ganger, men det har vært svært sjeldent. Ellers skjer det kun når jeg er ute/på fest. 

AnonymBruker
Skrevet

I Norge er det sjeldent, men når jeg bodde i utlandet skjedde det oftere. Har blitt sjekket opp på dagtid noen ganger her, men de er som regel merkelige. 

Anonymkode: a75e4...d29

AnonymBruker
Skrevet

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I Norge er det sjeldent, men når jeg bodde i utlandet skjedde det oftere. Har blitt sjekket opp på dagtid noen ganger her, men de er som regel merkelige. 

Skulle til å skrive nesten akkurat det samme! Hah. Opplevd det oftere i utlandet, kanskje en håndfull ganger her hjemme. 

Anonymkode: 8b907...3e6

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uenig i denne. Jeg bor i Oslo, blir sjekket opp på dagtid både av menn og kvinner oftere her enn noen andre byer jeg har vært.

Ellers kommer det jo an på hvor man bor. Det skjer nok ikke like ofte at man blir sjekket opp på Samvirkelaget i en liten bygd i Sogn og Fjordane?

Anonymkode: e9628...4a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...