Gå til innhold

Bh under gjennomsiktig topp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp fått en topp av kjæresten som jeg gjerne vil bruke i bursdagen hans i morgen. Den er hvit uten armer og er litt gjennomsiktig (tynn polyester) 

Er egentlig ikke så komfortabel med å gå i slike halv- gjennomsiktige klær, så har ikke noe erfaring med det. Toppen er kjempefin så vil bruke den selv om jeg ikke er 100% komfortabel med det

Har hørt at hudfarget bh er det beste for at det ikke skal syntes under hvit T-skjorte, men er det andre regler når toppen er gjennomsiktig? Har en hvit bh også.

Prøvde begge to under toppen (hvit og hudfarget) men siden jeg ikke er vant med gjennomsiktige klær syns jeg begge var ekstremt synlige :P 

Anonymkode: b8d35...0de

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nettopp fått en topp av kjæresten som jeg gjerne vil bruke i bursdagen hans i morgen. Den er hvit uten armer og er litt gjennomsiktig (tynn polyester) 

Er egentlig ikke så komfortabel med å gå i slike halv- gjennomsiktige klær, så har ikke noe erfaring med det. Toppen er kjempefin så vil bruke den selv om jeg ikke er 100% komfortabel med det

Har hørt at hudfarget bh er det beste for at det ikke skal syntes under hvit T-skjorte, men er det andre regler når toppen er gjennomsiktig? Har en hvit bh også.

Prøvde begge to under toppen (hvit og hudfarget) men siden jeg ikke er vant med gjennomsiktige klær syns jeg begge var ekstremt synlige :P 

Ha en hvit eller hudfarget topp under den gjennomsiktige :)

Anonymkode: f5826...7c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gå i noe som du ikke er komfortabel med. Bruk i hvertfall en topp under den gjennomsiktige toppen, ettersom du er ukomfortabel med at den er så gjennomsiktig at BH-en vises.

Se også tråden under:

Vil ikke bruke gaven han kjøpte til meg

Anonymkode: f5826...7c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bør bruke en hudfarget (til nøds hvit) topp under. BH som synes er som regel ikke pent. 

Anonymkode: 36ae9...a22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her :) takk for svar! Fant faktisk en hudfarget topp innerst i klesskapet som passet kjempebra med den nye toppen! :) ble mye finere og ikke minst mer komfortabelt  for meg! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...