Anciol Skrevet 5. august 2016 #21 Skrevet 5. august 2016 (endret) For å unngå godtetyver hjemme hos meg ( jepp mann og barn tar for seg når jeg er ute) så har jeg kjøpt noen låsbare bokser hvor jeg oppbevarer godisen😀 139 kr pr boks! Endret 5. august 2016 av Anciol 2
minister-mio Skrevet 5. august 2016 #22 Skrevet 5. august 2016 1 time siden, Honey Dew skrev: Er det Ronja som har vært på ferde igjen? Jeg skulle inn i denne tråden for å være den første med en Ronja-kommentar, men det ble deg 1
Sirah Skrevet 5. august 2016 #23 Skrevet 5. august 2016 1 time siden, Salka skrev: Sikkert broren hennes, Ronny. Sikkert. Det med å være sære på godtesnop ligger nok i familen 😂 18 minutter siden, minister-mio skrev: Jeg skulle inn i denne tråden for å være den første med en Ronja-kommentar, men det ble deg Jeg også 🙈 1
Anglofil Skrevet 6. august 2016 #24 Skrevet 6. august 2016 Tråden er ryddet for avsporinger, personangrep og oppfordring til brudd på norsk lov, samt svar til dette. Yvonne (mod)
Neket Skrevet 6. august 2016 #25 Skrevet 6. august 2016 12 timer siden, WubWub skrev: Er du klar over hvor mye han stjal eller? Mens jeg hadde dusjet så hadde han spist opp en hel pose med bamsemums og en pose med potetgull ost+løk. Spiser han fort eller er du en sånn som bruker hele varmtvannstanken? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå