AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Valgte å kjøpe mine briller hos Specsavers etter å ha hørt mye bra. Ikke noe å si på synstesten, det som dog plager meg er den elendige kvaliteten på brilleglassene. På kanten av brilleglassene forskyves alt jeg ser på. Vrir jeg på hodet fordreies det jeg ser på. Jeg har aldri hatt dette problemet med brilleglass fra Synsam eller Brilleland. Noen andre som kan melde om sine erfaringer fra Specsavers? Kan hende det bare er jeg som har vært uheldig. Anonymkode: 126bc...148
Frøken.stille Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Jeg og kjøpte et par briller på Specsavers, jeg klarte ikke bruke de. Fikk så hodepine og ble kvalm. Kjøpte briller på Krogh Optikk noen måneder senere, og de hadde jeg ingen problemer med.
Ulven Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 Vi er tre i familien som bruker briller og som kjøper fra Specsavers. Aldri opplevd annet enn gode briller, både glass og innfatning.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 3 minutter siden, Frøken.stille skrev: Jeg og kjøpte et par briller på Specsavers, jeg klarte ikke bruke de. Fikk så hodepine og ble kvalm. Kjøpte briller på Krogh Optikk noen måneder senere, og de hadde jeg ingen problemer med. Hadde de gitt deg feil styrke eller var det bare dårlige glass? Anonymkode: 126bc...148
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #5 Skrevet 5. august 2016 Har hatt fire par briller fra specsavers, og har aldri hatt problemer med noen av dem. Anonymkode: ac096...695
Frøken.stille Skrevet 5. august 2016 #6 Skrevet 5. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde de gitt deg feil styrke eller var det bare dårlige glass? Anonymkode: 126bc...148 De hadde gitt meg riktige styrker, så var nok glassene/overflatebehandlingen som ikke var noe særlig.. Jeg syns også det var litt merkelig at jeg måtte betale 100kr for etui når jeg hadde kjøpt nye briller der det syns jeg var litt dårlig service.. Man burde jo få med det gratis når man har kjøpt ny brille der. 1
LukaFrost Skrevet 5. august 2016 #7 Skrevet 5. august 2016 Har du reklamert på brillene? Feil skjer og de må jo få anledning til å rette opp feilen. 4
Polly Ester Skrevet 5. august 2016 #8 Skrevet 5. august 2016 Jeg har gått til Specsavers siden 2006 og har vært superfornøyd hele tiden. Jeg ble imponert da jeg gikk over til ... sånn som er todelt som jeg har glemt hva heter. Jeg hadde hørt at det kan forekomme litt tåkete syn og litt "gå-seg-til" med sånne type briller, men jeg har sett helt perfekt med dem fra dag 1. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #9 Skrevet 5. august 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Valgte å kjøpe mine briller hos Specsavers etter å ha hørt mye bra. Ikke noe å si på synstesten, det som dog plager meg er den elendige kvaliteten på brilleglassene. På kanten av brilleglassene forskyves alt jeg ser på. Vrir jeg på hodet fordreies det jeg ser på. Jeg har aldri hatt dette problemet med brilleglass fra Synsam eller Brilleland. Noen andre som kan melde om sine erfaringer fra Specsavers? Kan hende det bare er jeg som har vært uheldig. Anonymkode: 126bc...148 Jeg har lesebriller derfra, de er ubrukelige. Men jeg har veldig høy synskorrigering på brillene mine. Med samme brilleseddel brukt til nye briller fra Brilleland - så fungerer brillene. Jeg tror de som er fornøyde med Specsavers er de som har lav synskorrigering på sine briller. Anonymkode: b7583...ed4 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #10 Skrevet 5. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lesebriller derfra, de er ubrukelige. Men jeg har veldig høy synskorrigering på brillene mine. Med samme brilleseddel brukt til nye briller fra Brilleland - så fungerer brillene. Jeg tror de som er fornøyde med Specsavers er de som har lav synskorrigering på sine briller. Anonymkode: b7583...ed4 Takk. Tror jeg skal dra til Brilleland å skifte ut Specsavers-glassene med glass fra Brilleland. Anonymkode: 126bc...148
Ulven Skrevet 5. august 2016 #11 Skrevet 5. august 2016 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Tror jeg skal dra til Brilleland å skifte ut Specsavers-glassene med glass fra Brilleland. Anonymkode: 126bc...148 Men hvorfor reklamerer du ikke på glassene først? Specsavers har tre måneder fornøydgaranti, så det er jo null problem. Endret 5. august 2016 av Ulven 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #12 Skrevet 5. august 2016 1 minutt siden, Ulven skrev: Men hvorfor reklamerer du ikke på glassene først? Specsavers har tre måneder førnøydgaranti, så det er jo null problem. Må jeg dra til Specsavers-butikken jeg kjøpte brillene fra eller kan jeg dra til en annen? Anonymkode: 126bc...148
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #13 Skrevet 5. august 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lesebriller derfra, de er ubrukelige. Men jeg har veldig høy synskorrigering på brillene mine. Med samme brilleseddel brukt til nye briller fra Brilleland - så fungerer brillene. Jeg tror de som er fornøyde med Specsavers er de som har lav synskorrigering på sine briller. Anonymkode: b7583...ed4 Hva regner du som lav synskorrigering? Jeg har -6 på mine fra Specsavers, og de funker like godt som noen av dem jeg hadde da jeg brukte Synsam. Anonymkode: e2389...83a 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #14 Skrevet 5. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lesebriller derfra, de er ubrukelige. Men jeg har veldig høy synskorrigering på brillene mine. Med samme brilleseddel brukt til nye briller fra Brilleland - så fungerer brillene. Jeg tror de som er fornøyde med Specsavers er de som har lav synskorrigering på sine briller. Anonymkode: b7583...ed4 Hvorfor tror du det? Jeg har fryktelig skjeve hornhinner og har hatt bedre opplevelse av Specsavers enn Brilleland eller Interoptik. Anonymkode: b7696...6b5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #15 Skrevet 5. august 2016 Har hatt flere par briller fra Specsavers og vært fornøyd. Alltid valgt de dyreste glassene da. Bruker progressive og har vanlige briller og solbriller med samme styrke. Anonymkode: d0c27...3bb 1
ispinne Skrevet 5. august 2016 #16 Skrevet 5. august 2016 Går kun til Specsavers. Opplever alltid god service og har aldri hatt problemer med brillene mine. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå