Sykkelkopp Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Til hun utrolig søte jenta med blondt/brunt hår som satt på bussen til Trondheim idag og sjekket meg ut. PM me maybe? 1
Yme Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Hvis du skal sjekke damer, må du gjøre det når du er i situasjonen. Nå fremstår du bare som at du er for feig til å ta kontakt, å det er det ingen damer som liker. 11
Gjest Herr Heftig Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 For ikke å snakke om at beskrivelsen kan passe til 4521 forskjellige folk. Eller at det er liten sjanse for at hun har kg bruker.
Sykkelkopp Skrevet 5. august 2016 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2016 Et øyeblikk siden, Yme skrev: Hvis du skal sjekke damer, må du gjøre det når du er i situasjonen. Nå fremstår du bare som at du er for feig til å ta kontakt, å det er det ingen damer som liker. Bussen sjekker man bare ikke på. Gaten, kafe, skolen, byen, butikken ja. Ikke buss 5
Sykkelkopp Skrevet 5. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2016 2 minutter siden, Herr Heftig skrev: For ikke å snakke om at beskrivelsen kan passe til 4521 forskjellige folk. Eller at det er liten sjanse for at hun har kg bruker. Innlegget mitt tok meg omtrent like lang tid å skrive som innlegget ditt. 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #6 Skrevet 5. august 2016 Sånne tråder/statuser/kontaktannonser er så himla kleine. Anonymkode: 418a1...916 7
Sykkelkopp Skrevet 5. august 2016 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Sånne tråder/statuser/kontaktannonser er så himla kleine. Anonymkode: 418a1...916 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #8 Skrevet 5. august 2016 Du kan kanskje komme med noen flere detaljer. F.eks. klær, ca. alder etc? Og noen detaljer om deg selv? Klokkeslett på bussen? Hvordan vet du forresten at hun sjekket deg ut? Anonymkode: bdf01...1e7 2
Yme Skrevet 5. august 2016 #9 Skrevet 5. august 2016 (endret) 2 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Bussen sjekker man bare ikke på. Gaten, kafe, skolen, byen, butikken ja. Ikke buss Det gjør du som du vil med. Når du ikke tar kontakt med jenter som virker interesserte, og heller velger å lage deg en KG-bruker i et eller annet rart håp om at hu skal finne deg her, kan du egentlig bare la være å gjøre det i det hele tatt. Endret 5. august 2016 av Yme 4
Sykkelkopp Skrevet 5. august 2016 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du kan kanskje komme med noen flere detaljer. F.eks. klær, ca. alder etc? Og noen detaljer om deg selv? Klokkeslett på bussen? Hvordan vet du forresten at hun sjekket deg ut? Anonymkode: bdf01...1e7 20 år ish Alle triksene damer bruker. Se på meg, se ned når jeg ser tilbake, så opp igjen. Se på meg, se vekk og blinke fort når hun ble tatt 2
Sykkelkopp Skrevet 5. august 2016 Forfatter #11 Skrevet 5. august 2016 2 minutter siden, Yme skrev: Det gjør du som du vil med. Når du ikke tar kontakt med jenter som virker interesserte, og heller velger å lage deg en KG-bruker i et eller annet rart håp om at hu skal finne deg her, kan du egentlig bare la være å gjøre det i det hele tatt. Du har et godt poeng der Yme. Det eneste verre enn å lage seg en sånn KG bruker, er å snakke med sånne KG brukere. På fredags kveld! Er ikke du ute og sjekker damer? 2
Honey Dew Skrevet 5. august 2016 #12 Skrevet 5. august 2016 Forsøk denne fb-gruppen:https://www.facebook.com/groups/818958828225751/?fref=nf 2
Yme Skrevet 5. august 2016 #13 Skrevet 5. august 2016 Et øyeblikk siden, Sykkelkopp skrev: Du har et godt poeng der Yme. Det eneste verre enn å lage seg en sånn KG bruker, er å snakke med sånne KG brukere. På fredags kveld! Er ikke du ute og sjekker damer? Nei, jeg sitter hjemme, og skal legge meg tidlig. Er en sånn kjedelig fyr som legger meg tidlig, og står opp tidlig, til og med i helgene. 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #14 Skrevet 5. august 2016 Buss til Trh fra? kl? Anonymkode: 3dfd6...da4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #15 Skrevet 5. august 2016 Hvor gammel er du og hvordan ser du ut? Anonymkode: 3dfd6...da4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #16 Skrevet 5. august 2016 Et øyeblikk siden, Yme skrev: Nei, jeg sitter hjemme, og skal legge meg tidlig. Er en sånn kjedelig fyr som legger meg tidlig, og står opp tidlig, til og med i helgene. Yme er sjalu på bussflørting! Anonymkode: 3dfd6...da4 3
Yme Skrevet 5. august 2016 #17 Skrevet 5. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Yme er sjalu på bussflørting! Anonymkode: 3dfd6...da4 Eventuelt misunnelig ;P Men ja, det er jeg ass! Her sitter jeg, alene, med en halvliter vann, og hårstrikk på fingeren. 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #18 Skrevet 5. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Yme er sjalu på bussflørting! Anonymkode: 3dfd6...da4 Someone wished he was on the buss trip Anonymkode: 8269b...c0d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #19 Skrevet 5. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Someone wished he was on the buss trip Anonymkode: 8269b...c0d I speek verry gudd inglish Anonymkode: 418a1...916 7
Honey Dew Skrevet 5. august 2016 #20 Skrevet 5. august 2016 2 minutter siden, Yme skrev: Eventuelt misunnelig ;P Men ja, det er jeg ass! Her sitter jeg, alene, med en halvliter vann, og hårstrikk på fingeren. Du kan jo ha det veldig gøy med den hårstrikken da. Du kan jo lage spennende knuter eller bruke den i en sprettert innendørs. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå