AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Vil med dette dele min dyrkjøpte erfaring med dere slik at dere ikke går i samme felle: aldri fall for fristelsen å handle på VOGA.com De trekker penger uten å levere varen. Videre gjemmer de seg bak det å ikke være et norsk selskap - noe som igjen betyr at de ikke trenger å forholde seg til norske regler iht angrerett etc. Jeg har meldt inn til Forbrukerrådet da jeg mener de driver med villedende markedsføring ( som om de var norske). Et velmenende råd: Styr unna! Anonymkode: 0d5e4...e50 5
Gjest Magnifiq Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Er ikke det den siden som selger alt mulig fake?
betrevitaren Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 Jeg har et velment råd tilbake til deg; vær litt kritisk til hvor du handler. 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil med dette dele min dyrkjøpte erfaring med dere slik at dere ikke går i samme felle: aldri fall for fristelsen å handle på VOGA.com De trekker penger uten å levere varen. Videre gjemmer de seg bak det å ikke være et norsk selskap - noe som igjen betyr at de ikke trenger å forholde seg til norske regler iht angrerett etc. Jeg har meldt inn til Forbrukerrådet da jeg mener de driver med villedende markedsføring ( som om de var norske). Et velmenende råd: Styr unna! Anonymkode: 0d5e4...e50 Derfor betaler man med kredittkort og får sine penger tilbake fra kredittkortselskapet dersom de ikke lever avnå levere. Dette er din egen dumhet feil dersom du taper pengene og ikke får varene. Ved alll form for handel så må man bruke hodet. Jeg har en reklamasjonssak hos en stor Norsk kjedebutikk for tiden. De er angivelig en norsk butikk men kjøpsloven følger de ikke. Ikke svarer de på skriftlig reklamasjon heller. Jeg anser det for en engangssak og ikke noe jeg oppretter en tråd for, enda. Anonymkode: abdb5...bcc 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #5 Skrevet 5. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Derfor betaler man med kredittkort og får sine penger tilbake fra kredittkortselskapet dersom de ikke lever avnå levere. Dette er din egen dumhet feil dersom du taper pengene og ikke får varene. Ved alll form for handel så må man bruke hodet. Jeg har en reklamasjonssak hos en stor Norsk kjedebutikk for tiden. De er angivelig en norsk butikk men kjøpsloven følger de ikke. Ikke svarer de på skriftlig reklamasjon heller. Jeg anser det for en engangssak og ikke noe jeg oppretter en tråd for, enda. Anonymkode: abdb5...bcc Helt enig, min dumhet. Jeg vil likevel advare andre fra å gjøre samme tabben. Iht om dette er en engangssak eller ikke så har jeg tatt meg en tur på trustpilot og på deres egen Facebook-side; det er åpenbart at det jeg opplever ikke er et engangstilfelle. Har også hatt dialog med dem en god stund nå, uten at de løser saken. Hilsen TS som har lært! Anonymkode: 0d5e4...e50 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #6 Skrevet 5. august 2016 1 time siden, betrevitaren skrev: Jeg har et velment råd tilbake til deg; vær litt kritisk til hvor du handler. Ja, du sier ikke det 🗣 Ts Anonymkode: 0d5e4...e50 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #7 Skrevet 5. august 2016 1 time siden, Magnifiq skrev: Er ikke det den siden som selger alt mulig fake? De selger replika ja. Nå angrer jeg på at jeg ikke heller bare kjøpte ekte vare. Hadde fint hatt råd, men var nyskjerrig. Ts Anonymkode: 0d5e4...e50
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #8 Skrevet 6. august 2016 Uff, fake er så harry Anonymkode: 00427...55b 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #9 Skrevet 6. august 2016 Men VOGA er jo veldig kjent og helt grei butikk, jeg "kjenner" sikkert tusenvis (jeg kjenner de ikke selvsagt men vet gjennom Facebook-gruppa om interiør) som har handlet der og alle fikk varene sine til slutt - men det tar opptil 6 måneder for noen! Du får nok de "fake" Earnes stolene som hele Norge nå har, du og til slutt. :) Anonymkode: 6acca...acc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå