Gå til innhold

Hvor finner jeg inspirasjonsbilder til frisørbesøk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal til frisøren neste uke og jeg vet godt hva jeg vil gjøre med håret mitt. Men jeg finner ingen bilder som jeg kan vise til frisøren.. "En kald lys brun farge" kan jo bety mye forskjellig. Og jeg har faktisk ikke funnet ett eneste bilde som tilsvarer den fargen jeg ønsker. Rart, for det er jo en ganske vanlig farge vil jeg anta.

Så, hvor kan jeg finne "inspirasjonsbilder"? :) Utenom google.

Anonymkode: 90562...754

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pinterest

Anonymkode: d1bee...1ed

• Liker 1
Skrevet

Søk på Pinterest.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke meningen å overta tråden din, men det er flott om noen kan si hvor vanlig det er å vise slike bilder til frisøren. Jeg skal til ny frisør neste uke og har funnet et bilde som viser hva jeg vil ha, men jeg kjenner litt på følelsen av å være teit ved å vise det. 

Anonymkode: 1f703...190

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke meningen å overta tråden din, men det er flott om noen kan si hvor vanlig det er å vise slike bilder til frisøren. Jeg skal til ny frisør neste uke og har funnet et bilde som viser hva jeg vil ha, men jeg kjenner litt på følelsen av å være teit ved å vise det. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det alltid og det virker som frisøren synes det er veldig greit. Ikke uvanlig tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Ella1 skrev:

Jeg gjør det alltid og det virker som frisøren synes det er veldig greit. Ikke uvanlig tror jeg.

Takk for svar! Jeg tror jeg skal kvinne meg opp til å gjøre det for å få noe av det jeg ser for meg. 

• Liker 2
Skrevet

Spør frisøren din. :)

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Pinterest og Beauty Riot.

Skrevet

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

I begynnelsen når jeg først fant "min" frisør, så hadde jeg med illustrasjonsbilder av hvordan jeg kunne tenkt meg å ha det. Siden den gang har jeg klippet meg noelunde likt med variasjoner her og der. Det er ifølge frisøren min ganske vanlig å vise bilde av hvordan man ønsker det. 

Selv så er frisyren min inspirert etter mer asiatiske frisyrer fra artister. Jeg er asiat selv, så da er utgangspunktet litt enklere. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Ivy skrev:

I begynnelsen når jeg først fant "min" frisør, så hadde jeg med illustrasjonsbilder av hvordan jeg kunne tenkt meg å ha det. Siden den gang har jeg klippet meg noelunde likt med variasjoner her og der. Det er ifølge frisøren min ganske vanlig å vise bilde av hvordan man ønsker det. 

Selv så er frisyren min inspirert etter mer asiatiske frisyrer fra artister. Jeg er asiat selv, så da er utgangspunktet litt enklere. 

Takk for svar til deg også! Jeg føler meg litt tryggere på å gjøre det samme. :) 

Gjest The damned
Skrevet (endret)

therighthairstyles.com

Endret av The damned

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...