AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Hei! En i familien til kjæresten min har postet bilde av ungen vår uten tillatelse. Personen har også blokkert oss så det er ikke noe vi får gjort. Funker ikke å snakke med denne personen, da h*n gjør som h*n vil og hører hva h*n vil... Hvordan kan vi få dette bildet fjernet? Anonymkode: eecc6...eaf
Wenda Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Hadde anmeldt til politiet Mulig det er å overdrive, men om personen nekter å høre etter og ikke respekterer andre så ser jeg det som den beste utveien. Det er ikke lov det hen gjør dersom det er et tydelig bilde fokusert på barnet
Polly Ester Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 Du kan sende en klage direkte til Facebook? Skrive navnet til de som har lagt ut bilde av barnet ditt og si at dere er blokkert så du ikke får rapportert på selve bildet. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 15 minutter siden, Wenda skrev: Hadde anmeldt til politiet Mulig det er å overdrive, men om personen nekter å høre etter og ikke respekterer andre så ser jeg det som den beste utveien. Det er ikke lov det hen gjør dersom det er et tydelig bilde fokusert på barnet Har det som forsidebilde på Facebook, bilde av ansiktet, bare barnet mitt, så ja... Anmeldelse kan vurderes. 13 minutter siden, Polly Ester skrev: Du kan sende en klage direkte til Facebook? Skrive navnet til de som har lagt ut bilde av barnet ditt og si at dere er blokkert så du ikke får rapportert på selve bildet. Det har jeg faktisk ikke tenkt på, så takk. Skal prøve det! Anonymkode: eecc6...eaf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå