Gå til innhold

Hvordan forklare hvordan "verpesyke" føles?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Dette blir et litt fjollete innlegg, så jeg trenger ikke noen kommentarer på forholdet eller noe sånt.

Uansett. Jeg har en samboer, vi har det stort sett veldig fint, og den siste tiden har jeg kjent veldig på at jeg har begynt å bli klar. Klar for prøving, klar for mage, klar for baby og alt det innebærer. Jeg har tidligere hatt perioder der jeg har vært veldig verpesyk, men det har ofte vært i forbindelse med hormonelle endringer og sånne ting, har gått fort over, og heller ikke føltes så.. Bastant, hvis jeg kan kalle det det. Men nå går jeg på p-piller, og har lyst til å kaste de og bli gravid. Jeg skulle helst vært det i går. Men når jeg prøver å forklare denne trangen for samboer (som forøvrig bare ler av det, heheh), så skjønner han ikke helt hva jeg mener.

Det jeg prøvde meg på var å sammenligne det med når man har skikkelig lyst på sjokolade eller søtsaker, og det er et slags sug i hele kroppen og man bare MÅ ha det, og at ingenting føles bra igjen før trangen har blitt stilt. Bare at det selvfølgelig dreier seg om et lite menneske da, og ikke en snickers :P Men han svarte bare "Hahah, hæ?" for det hørtes visst helt sinnsykt ut.

Så er det noen som kan beskrive det bedre? Det kan hende han ikke kjenner til hvor intens en sjokoladecraving kan være :P 

Anonymkode: 36f26...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: synes det var en bra sammenligning jeg ts. Du kan jo sammenligne med noe han er veldig opptatt av, biler, pcspill/playstation, mus? Heh. 

Anonymkode: 3d387...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at det brenner i libidoet. Et konstant verk, en lengsel som er mye verre enn cravings for sjokolade eller noe han kan ha skikkelig lyst på. En mangel i livet, et savn... Jeg vet ikke, jeg.

Anonymkode: 6b704...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til en mann: Den tomhetsfølelsen du får når favorittserien er over. Det er et tomrom og du føler savn etter noe som ikke eksisterer. Savnet etter serien går over, selvfølgelig, men det gjør ikke lengselen etter barnet ditt (som per nå ikke finnes). Litt teit, men en tom følelse mange kan kjenne igjen. 

Anonymkode: e33b4...d10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til en mann: Den tomhetsfølelsen du får når favorittserien er over. Det er et tomrom og du føler savn etter noe som ikke eksisterer. Savnet etter serien går over, selvfølgelig, men det gjør ikke lengselen etter barnet ditt (som per nå ikke finnes). Litt teit, men en tom følelse mange kan kjenne igjen. 

Anonymkode: e33b4...d10

Det syns jeg var en god sammenligning! Den vil han nok ta. 

Anonymkode: 36f26...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...