michaeline__07 Skrevet 27. juni 2017 #121 Del Skrevet 27. juni 2017 På 6.8.2016 den 18.47, Bossa Nova skrev: Det tror jeg ikke kommer til å skje, de er ikke SÅ populære. Ha ha. De er så gammeldagse den kongefamilien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SynonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #122 Del Skrevet 27. juni 2017 Jeg har hørt fra sikre kilder at Ari hadde forstoppelse i flere dager sist uke. Hvorfor har ingen medier rapportert om dette? Ikke hørt et pøkk om dette i noen aviser, 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 27. juni 2017 #123 Del Skrevet 27. juni 2017 11 minutter siden, SynonymBruker skrev: Jeg har hørt fra sikre kilder at Ari hadde forstoppelse i flere dager sist uke. Hvorfor har ingen medier rapportert om dette? Ikke hørt et pøkk om dette i noen aviser, Noe er litt mer interessant eller/og underholdende enn den opplysni gen. Tross alt. Veldig bra for ham om han fått kjæreste. Livet kan ikke stoppe opp i alle evigheter etter et brudd. La folk få leve som de ønsker. De skader ingen akkurat. Sladrepressem gir det folk vil ha. Da tror jeg ikke forstoppelse ville blitt prioritert:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 27. juni 2017 #124 Del Skrevet 27. juni 2017 2 timer siden, michaeline__07 skrev: At Ari Behn får ny kjæreste 10 måneder etter bruddet sier mye om han. Martha kan få MYE bedre enn Ari Behn. Han er nesten vitsen til kongehuset. Mener du at han skal være singel for alltid? Jeg liker Märtha, men ærlig talt, dette blir for dumt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumua Skrevet 27. juni 2017 #125 Del Skrevet 27. juni 2017 2 timer siden, SynonymBruker skrev: Jeg har hørt fra sikre kilder at Ari hadde forstoppelse i flere dager sist uke. Hvorfor har ingen medier rapportert om dette? Ikke hørt et pøkk om dette i noen aviser, Det er nok fordi han alltid er full av dritt og agurknytt spares til juli. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 27. juni 2017 #126 Del Skrevet 27. juni 2017 4 timer siden, Mumua skrev: Det er nok fordi han alltid er full av dritt og agurknytt spares til juli. Han er en snill sjel :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumua Skrevet 27. juni 2017 #127 Del Skrevet 27. juni 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Han er en snill sjel :-) Det tror jeg på, bare dumt han er så uspiselig. Men alle har jo gode sider og 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 27. juni 2017 #128 Del Skrevet 27. juni 2017 17 minutter siden, Mumua skrev: Det tror jeg på, bare dumt han er så uspiselig. Men alle har jo gode sider og Han er bare preget som oss alle andre :-) vi bare uttrykker livet på ulike måter. Jeg liker Air Bhen. Han vil ikke skyte noen på ryggen om du skjønner. Han er en kunster. Og da sloss ofte følelser med fornuft. Han er ikke uspiselig, men ikke min nattmat. Men en bra fyr er han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clementina Skrevet 27. juni 2017 #129 Del Skrevet 27. juni 2017 7 timer siden, SynonymBruker skrev: Jeg har hørt fra sikre kilder at Ari hadde forstoppelse i flere dager sist uke. Hvorfor har ingen medier rapportert om dette? Ikke hørt et pøkk om dette i noen aviser, 7 timer siden, NotNaomi skrev: Noe er litt mer interessant eller/og underholdende enn den opplysni gen. Tross alt. Sladrepressem gir det folk vil ha. Da tror jeg ikke forstoppelse ville blitt prioritert:-) Skjønte du virkelig ikke at det var en fleipete kommentar? Wow... 20 minutter siden, NotNaomi skrev: Han er bare preget som oss alle andre :-) vi bare uttrykker livet på ulike måter. Jeg liker Air Bhen. Han vil ikke skyte noen på ryggen om du skjønner. Han er en kunster. Og da sloss ofte følelser med fornuft. Han er ikke uspiselig, men ikke min nattmat. Men en bra fyr er han. Air Bhen vil ikke skyte noen på ryggen faktisk. Ikke min nattmat. Føler egentlig at jeg sitter og leser VP sin blogg nå for her var det mange egenkomponerte ord og vendinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 27. juni 2017 #130 Del Skrevet 27. juni 2017 3 minutter siden, Clementina skrev: Skjønte du virkelig ikke at det var en fleipete kommentar? Wow... Air Bhen vil ikke skyte noen på ryggen faktisk. Ikke min nattmat. Føler egentlig at jeg sitter og leser VP sin blogg nå for her var det mange egenkomponerte ord og vendinger. Hvem er VP? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumua Skrevet 27. juni 2017 #131 Del Skrevet 27. juni 2017 44 minutter siden, NotNaomi skrev: Han er bare preget som oss alle andre :-) vi bare uttrykker livet på ulike måter. Jeg liker Air Bhen. Han vil ikke skyte noen på ryggen om du skjønner. Han er en kunster. Og da sloss ofte følelser med fornuft. Han er ikke uspiselig, men ikke min nattmat. Men en bra fyr er han. Følelser slåss vel med fornuft hos de fleste av oss med jevne mellomrom, kunstnere er som alle oss andre. Noen er derimot eksentriske og dyrker det å skille seg ut enten det er positivt eller negativt. I Ari Behn's tilfelle virker det påtatt. Men jeg kjenner han ikke, så det er jo bare min observasjon. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liselotte Skrevet 28. juni 2017 #132 Del Skrevet 28. juni 2017 Jeg liker Ari! Han gjør seg godt på TV. Håper han lager et nytt program med han fotografen jeg ikke husker hva heter.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronmelisse Skrevet 28. juni 2017 #133 Del Skrevet 28. juni 2017 På 27.6.2017 den 12.56, neiognei skrev: Hva sier det om han? Nesten ett år etter at skilsmissen ble offentliggjort liksom? Sier ikke en dritt om han, spør du meg. Du vet vel ingenting om ekteskapet, hvor lenge det skrantet osvosv. Seher.no gjør nå sitt beste for å insinuere at Ari hadde et forhold på si, mens han ennå var gift. 'var venner - ble sammen', 'slik holdt de forholdet skjult'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. juli 2017 #134 Del Skrevet 1. juli 2017 Ari er Ari. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 1. juli 2017 #135 Del Skrevet 1. juli 2017 Hva?? Skal de SKILLES?!?!?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 1. juli 2017 #136 Del Skrevet 1. juli 2017 På 28.6.2017 den 20.32, Sitronmelisse skrev: Seher.no gjør nå sitt beste for å insinuere at Ari hadde et forhold på si, mens han ennå var gift. 'var venner - ble sammen', 'slik holdt de forholdet skjult'. Typisk. De har etter det jeg hører vært venner siden skoletiden. Ari virker pretensiøs men han er egentligen ikke det. En venn av meg som er av typen som lever enkelt og jordnært har hatt mye med Ari og gjøre. Han har bare godt å si om Ari. Jeg har heller aldri skjønt kritikken om at han ikke passet sammen med Märtha. Hun er en av de mest alternative menneskene i Norge. Har dere ikke lest boken hennes? Hørt noen av foredragene? To "raringer" begge to. Moren hans er også veldig alternativ. Hans nye flamme er betydelig mer alminnelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liselotte Skrevet 1. juli 2017 #137 Del Skrevet 1. juli 2017 Er de ikke skilt da? Må man være separert 1 år før en kan skilles? Eller har jeg drømt dette..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 3. juli 2017 #138 Del Skrevet 3. juli 2017 På 1.7.2017 den 23.15, JessicaL skrev: Typisk. De har etter det jeg hører vært venner siden skoletiden. Ari virker pretensiøs men han er egentligen ikke det. En venn av meg som er av typen som lever enkelt og jordnært har hatt mye med Ari og gjøre. Han har bare godt å si om Ari. Jeg har heller aldri skjønt kritikken om at han ikke passet sammen med Märtha. Hun er en av de mest alternative menneskene i Norge. Har dere ikke lest boken hennes? Hørt noen av foredragene? To "raringer" begge to. Moren hans er også veldig alternativ. Hans nye flamme er betydelig mer alminnelig. Helt enig. Jeg har alltid likt ham, elsker sære mennesker som skiller seg litt ut. A4 er gørrkjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 3. juli 2017 #139 Del Skrevet 3. juli 2017 3 timer siden, justcurious skrev: Helt enig. Jeg har alltid likt ham, elsker sære mennesker som skiller seg litt ut. A4 er gørrkjedelig. Enig ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 3. juli 2017 #140 Del Skrevet 3. juli 2017 Leave Ari alone!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg