Gå til innhold

Martha og Ari Behn skilles

PluttiPlutti

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Citronella
3 minutter siden, Polariste skrev:

Tenk at vi fortsatt har prinsesser. :fnise:

Ja, monarkiet er en anakronisme.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal si det høyt: denne dama blir glad hvis "det der" endelig opphører og de kongelige blir borte. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne

Min plan for det neste liv:

• Være slask
  • Skrive noen bøker ingen bryr seg om
  • Forføre en prinsesse
  • Være gift noen år
  • Skille meg og få halvparten

Get-Rich.jpg

Endret av PetterPanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, PetterPanne skrev:

• Være slask
  • Forføre en prinsesse
  • Være gift noen år

Get-Rich.jpg

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner, ryktespredninger og innlegg som omahndler barn

- Pavilion, mod

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestinnom
5 minutter siden, PetterPanne skrev:

• Være slask
  • Forføre en prinsesse
  • Være gift noen år

Get-Rich.jpg

Såfremt ikke prinsessen har særeie og har sikret seg juridisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
1 minutt siden, Gjestinnom skrev:

Hysj, ikke ødelegg drømmen min. Dessuten kommer jeg bare med den klassiske frasen kvinner kommer med når menn vil ha særeie:

"Jammen, eeeelsker du meg ikke?!" *puppyeyes*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tirben skrev:

Så Ari hånd i hånd med annen dame i Kroatia i forrige uke. Prøvde ikke å skjule seg i det hele tatt.  Stusset over det da, men forstår mer nå

Han må snart innse at han ikke er den nye vinen lenger. Dessverre høres det ikke ut som han eldes med stil heller, så ingen årgangsvin, med andre ord...

1 minutt siden, Gjestinnom skrev:

Hun hadde i alle fall særeie på boligene. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, marion skrev:

Skandaløst. For første gang i historien har en prinsesse i det norske moderne monarki gått hen å skille seg. Eier de ingen ære de kongelige?

Det skjedde i 1810 også. Kongen Christian Fredrick skilte seg fra sin kone gjennom fire år, fordi hun hadde en affære med pianolæreren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jo, ja... Det går nok bra med dem. Ble ikke særlig sjokkert, nei.

Det jeg syntes er rart, er det at hun er prinsesse, deretter så er hun ikke prinsesse. Hun måtte si i fra seg tittelen, men så kan hun bare få den tilbake. Hvorfor det? :klo:

Endret av fuglekvinnen__
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overrasket. Det ekteskapet har skrantet lenge. Er vel et par år siden Ari i intervju på tv innrømte at han nok ikke var enkel å leve med, han hadde etterhvert overkommet depresjoner og hadde nylig sluttet med å starte med alkohol rundt lunsj. Da tenkte jeg for meg selv at Cons-listen mest sannsynlig er mye lengre enn Pros-lista ift han som ektefelle.

Det vil vel gå fint. Prins Andrew i England og Fergie skilte seg også, det har gått veldig bra. Prins Joachim i Danmark.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev:

Ja, jo, ja... Det går nok bra med dem. Ble ikke særlig sjokkert, nei.

Det jeg syntes er rart, er det at hun er prinsesse, deretter så er hun ikke prinsesse. Hun måtte si i fra seg tittelen, men så kan hun bare få den tilbake. Hvorfor det? :klo:

Hun har ikke sagt fra seg Prinsesse-tittelen, men HKH. Hun er Prinsesse Märtha Louise, ikke Hennes Kongelige Høyhet Prinsesse Märtha Louise. Dette for å kunne starte eget firma. Kongelige høyheter har ikke lov til det visstnok.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, ViljaH skrev:

Hun har ikke sagt fra seg Prinsesse-tittelen, men HKH. Hun er Prinsesse Märtha Louise, ikke Hennes Kongelige Høyhet Prinsesse Märtha Louise. Dette for å kunne starte eget firma. Kongelige høyheter har ikke lov til det visstnok.

Jaha, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, PetterPanne skrev:

• Være slask
  • Forføre en prinsesse
  • Være gift noen år

Get-Rich.jpg

Tror du han har hatt noen økonomisk gevinst på å være gift med henne?   Tror du han får penger nå etter de er skilt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ViljaH skrev:

Tenk at folk idag har titler som kongelig høyhet.  Hvor er høyheten?  Utrolig! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, DreamOn skrev:

Tror du han har hatt noen økonomisk gevinst på å være gift med henne?   Tror du han får penger nå etter de er skilt?

Jeg tenker at de nok har en ekteskapsavtale som bl.a. sier hvordan fordelingen skal være i tilfelle skilsmisse, laget av proffe jurister. Hun har jo særeie på eiendommer. Hun tok også med seg mange millioner inn i ekteskapet mens han tok med speil og klinkekuler. Norsk ekteskapslov sier at hver tar med ut hva de tok med inn, og det som ble skapt av verdier underveis skal deles. Jeg mistenker at Märtha i stor grad har forsørget ham underveis. Han gir ut en bok hvert skuddår som selger noen få tusen eksemplarer. Men noe penger vil han nok få med ut, han står neppe på bar bakke. Bare ikke halve hennes formue.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...