Gå til innhold

Martha og Ari Behn skilles

PluttiPlutti

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hvorfor sier noen her at det har ligget i kortene? Hvilke kort, hvem, hva og hvor? :klo: 

Kanskje fordi det har vært spekulasjoner i media flere ganger og de har også selv tidligere gått ut og sagt at de har slitt i ekteskapet. Det har gått rykter om utroskap, alkohol - og narkotika bruk/misbruk

http://www.seher.no/royal/jeg-er-ikke-vant-med-slikt-styr-36611

http://www.nettavisen.no/nyheter/--kom-deg-hjem-til-martha-ari/2517461.html

En spansk avis brukte til og med bildet av Märtha og Ari som illustrasjonbilde for en sak om utroskap: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/prinsesse-martha-og-ari-behn/martha-og-ari-koblet-til-utroskap/a/5993596/

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Glansbildeskrinet skrev:

Kanskje blant almuen i Norge, men ikke blant kongehusene i Norge/Norden/Europa.

De kommer etter de også, å Ari og Martha er vell ikke strengt talt en del av kongehuset da hun har fraskrevet seg tittelen.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skandaløst. For første gang i historien har en prinsesse i det norske moderne monarki gått hen å skille seg. Eier de ingen ære de kongelige?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, MissEi skrev:

Slik ender vell 50 % av ekteskapene

Derfor skal ikke jeg gifte meg. Det skjer noe i forholdet når man blir gift. Går fint an å være bare kjærester, samboere og leve sammen livet ut 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hvorfor folk bryr seg om skilsmissen til to fremmede mennesker. Deres liv, hvem bryr seg. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes faktisk det forholdet alltid har vært litt rart.. Han er en utemmet bohem og hun er ganske strengt oppdratt prinsesse. Opposites attracts. 

Men i det lange løp er det vel sånn at ulikheter kan bli et problem, særlig i dette tilfellet når hun er familiekjær og hardt arbeidende og han en "intellektuell" rotekopp.

De er fornuftige mennesker da, så de klarer nok dette helt fint og kan samarbeide om barna.

Også de kongelige er mennesker og opplever det samme som oss ikke-kongelige.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, MLy92 skrev:

Derfor skal ikke jeg gifte meg. Det skjer noe i forholdet når man blir gift. Går fint an å være bare kjærester, samboere og leve sammen livet ut 

Ja,men det er ganske stas å være gift også ;) 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns synd i Märtha, jeg. Det kan nok ikke ha vært enkelt med en bohem som går sine egne veier. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette overrasker meg ikke i det hele tatt, har alltid sett på de som et lite harmonisk par som jobber for å holde en fin fasade. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, hjertesukka skrev:

Det kan nok ikke ha vært enkelt med en bohem som går sine egne veier. 

Det har du nok rett i..., men hun har da også brutt med det meste og gått helt andre veier
som etter kongelig standard er utenkelige. Kanskje de levde i tiltrekningen til en annerledeshet
som de fant i hverandre en gang? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som overrasket meg var at de greide holde fasaden så lenge som de gjorde. Har forventet denne kunngjøringen helt siden de sa "Ja".

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
1 time siden, MissEi skrev:

De kommer etter de også, å Ari og Martha er vell ikke strengt talt en del av kongehuset da hun har fraskrevet seg tittelen.. 

Hun er fortsatt prinsesse, selv om hun ikke er en kongelig høyhet. Så vidt meg bekjent er alle prinsesser en del av kongefamilien på en eller annen måte. Hun er jo fortsatt, og vil alltid være, datter av Kongen og Dronningen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, HøyMørkog40 skrev:

Man så dem vel sjelden sammen noen gang,så sant det ikke var strengt nødvendig..derav at det lå i kortene..

En trenger da ikke å være erteris for at en skal ha ett bra ekteskap.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, WubWub skrev:

Forstår ikke helt hvorfor folk bryr seg om skilsmissen til to fremmede mennesker. Deres liv, hvem bryr seg. 

Helt enig! Og det er faktisk første gang tror jeg. Og så topper jeg den innrømmelsen med et poeng! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er bare folk selv om de er av kongelig blod også, og skilsmisse er veldig vanlig. Men litt trist er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjestinnom
1 time siden, marion skrev:

Skandaløst. For første gang i historien har en prinsesse i det norske moderne monarki gått hen å skille seg. Eier de ingen ære de kongelige?

Tja, nettopp fordi hun har ære og respekt som verdier så velger hun brudd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glansbildeskrinet skrev:

Hun er fortsatt prinsesse, selv om hun ikke er en kongelig høyhet. Så vidt meg bekjent er alle prinsesser en del av kongefamilien på en eller annen måte. Hun er jo fortsatt, og vil alltid være, datter av Kongen og Dronningen.

Kongehus og Kongefamilie er 2 forskjellige ting

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, marion skrev:

Stygt sagt, men en (gang) må jo bli den første... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...