PluttiPlutti Skrevet 5. august 2016 #1 Del Skrevet 5. august 2016 ......kom vel ikke akkurat som noen bombe..... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. august 2016 #2 Del Skrevet 5. august 2016 Javel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 5. august 2016 #3 Del Skrevet 5. august 2016 http://www.dagbladet.no/kjendis/prinsesse-mrtha-louise-og-ari-behn-skal-skilles/60361392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 5. august 2016 #4 Del Skrevet 5. august 2016 Lykke til til begge to, synd det ikke varte 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Blue Skrevet 5. august 2016 #5 Del Skrevet 5. august 2016 Synd for barna da, ikke det at de kommer til å mangle noe i livet, men allikevel, alltid trist når det er barn i slikt 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 5. august 2016 #6 Del Skrevet 5. august 2016 Kanskje ikke Ari var en engel da.. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 5. august 2016 #7 Del Skrevet 5. august 2016 Trist når lysfontenen slukner. Unnskyld, måtte bare. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FrkSunshine Skrevet 5. august 2016 Populært innlegg #8 Del Skrevet 5. august 2016 Trist som faen. 88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 5. august 2016 #9 Del Skrevet 5. august 2016 Men de som gifter seg har en tendens til å skille seg, så ikke så overraskende dette her. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 5. august 2016 #10 Del Skrevet 5. august 2016 Dette har ligget i kortene lenge, men trist, spesielt for barna. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 5. august 2016 #11 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Ironien ved dette er jo at hun har frontet disse eventyrbøkene sine med prinsessene og prinsene som har levd lykkelig alle sine dager - hva skjer med oss hverdagsfolk når til og med eventyrillusjonene spekker? Ikke at forfattere alltid lever slik som hovedkarakterene i bøkene sine, men hun her er jo en prinsesse slik som mange av skikkelsene i bøkene hun fronter. Selv om jeg også er blant dem som tror på engler, så kan jeg ikke annet enn å lure på om hennes engler har sovet litt på vakt det siste året? Så tror jeg, at selv om jeg generelt sett er i mot skilsmisser, at kongehuset kan få ett hakket bedre omdømme igjen (selv om han ikke er prins) når han nå er ute av det. Ryddet for omtale av barn - Pavilion, mod Endret 5. august 2016 av Pavilion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marthos Skrevet 5. august 2016 #12 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) 4 timer siden, Glansbildeskrinet skrev: Ironien ved dette er jo at hun har frontet disse eventyrbøkene sine med prinsessene og prinsene som har levd lykkelig alle sine dager - hva skjer med oss hverdagsfolk når til og med eventyrillusjonene spekker? Ikke at forfattere alltid lever slik som hovedkarakterene i bøkene sine, men hun her er jo en prinsesse slik som mange av skikkelsene i bøkene hun fronter. Selv om jeg også er blant dem som tror på engler, så kan jeg ikke annet enn å lure på om hennes engler har sovet litt på vakt det siste året? Så tror jeg, at selv om jeg generelt sett er i mot skilsmisser, så tror jeg at kongehuset kan få ett hakket bedre omdømme igjen (selv om han ikke er prins) når han nå er ute av det. 😂 Endret 5. august 2016 av Pavilion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2016 #13 Del Skrevet 5. august 2016 Hvorfor sier noen her at det har ligget i kortene? Hvilke kort, hvem, hva og hvor? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 5. august 2016 #14 Del Skrevet 5. august 2016 Trist. Jeg husker jeg så dette bryllupet da jeg var barn og tenkte at Martha var såååå fin, men et ekteskap tar gjerne slutt og sånn er det. Håper de alle får det bra i fremtiden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissEi Skrevet 5. august 2016 #15 Del Skrevet 5. august 2016 Slik ender vell 50 % av ekteskapene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 5. august 2016 #16 Del Skrevet 5. august 2016 Nå har ikke jeg fulgt med på dette paret, så at det lå i kortene skjønte jeg ingenting av. Hva vil det si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2Bhonest Skrevet 5. august 2016 #17 Del Skrevet 5. august 2016 Trist som fan..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 5. august 2016 #18 Del Skrevet 5. august 2016 1 minutt siden, MissEi skrev: Slik ender vell 50 % av ekteskapene Kanskje blant almuen i Norge, men ikke blant kongehusene i Norge/Norden/Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HøyMørkog40 Skrevet 5. august 2016 #19 Del Skrevet 5. august 2016 4 minutter siden, Bossa Nova skrev: Nå har ikke jeg fulgt med på dette paret, så at det lå i kortene skjønte jeg ingenting av. Hva vil det si? Man så dem vel sjelden sammen noen gang,så sant det ikke var strengt nødvendig..derav at det lå i kortene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 5. august 2016 #20 Del Skrevet 5. august 2016 22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hvorfor sier noen her at det har ligget i kortene? Hvilke kort, hvem, hva og hvor? Samme lurer jeg på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg