Gå til innhold

Martha og Ari Behn skilles

PluttiPlutti

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synd for barna da, ikke det at de kommer til å mangle noe i livet, men allikevel, alltid trist når det er barn i slikt

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men de som gifter seg har en tendens til å skille seg, så ikke så overraskende dette her.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Ironien ved dette er jo at hun har frontet disse eventyrbøkene sine med prinsessene og prinsene som har levd lykkelig alle sine dager - hva skjer med oss hverdagsfolk når til og med eventyrillusjonene spekker? Ikke at forfattere alltid lever slik som hovedkarakterene i bøkene sine, men hun her er jo en prinsesse slik som mange av skikkelsene i bøkene hun fronter.

Selv om jeg også er blant dem som tror på engler, så kan jeg ikke annet enn å lure på om hennes engler har sovet litt på vakt det siste året?

Så tror jeg, at selv om jeg generelt sett er i mot skilsmisser, at kongehuset kan få ett hakket bedre omdømme igjen (selv om han ikke er prins) når han nå er ute av det. 

Ryddet for omtale av barn

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Glansbildeskrinet skrev:

Ironien ved dette er jo at hun har frontet disse eventyrbøkene sine med prinsessene og prinsene som har levd lykkelig alle sine dager - hva skjer med oss hverdagsfolk når til og med eventyrillusjonene spekker? Ikke at forfattere alltid lever slik som hovedkarakterene i bøkene sine, men hun her er jo en prinsesse slik som mange av skikkelsene i bøkene hun fronter.

Selv om jeg også er blant dem som tror på engler, så kan jeg ikke annet enn å lure på om hennes engler har sovet litt på vakt det siste året?

Så tror jeg, at selv om jeg generelt sett er i mot skilsmisser, så tror jeg at kongehuset kan få ett hakket bedre omdømme igjen (selv om han ikke er prins) når han nå er ute av det. 

😂

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier noen her at det har ligget i kortene? Hvilke kort, hvem, hva og hvor? :klo: 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist. Jeg husker jeg så dette bryllupet da jeg var barn og tenkte at Martha var såååå fin, men et ekteskap tar gjerne slutt og sånn er det. 

Håper de alle får det bra i fremtiden :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Nå har ikke jeg fulgt med på dette paret, så at det lå i kortene skjønte jeg ingenting av. Hva vil det si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick
1 minutt siden, MissEi skrev:

Slik ender vell 50 % av ekteskapene

Kanskje blant almuen i Norge, men ikke blant kongehusene i Norge/Norden/Europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HøyMørkog40
4 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Nå har ikke jeg fulgt med på dette paret, så at det lå i kortene skjønte jeg ingenting av. Hva vil det si?

Man så dem vel sjelden sammen noen gang,så sant det ikke var strengt nødvendig..derav at det lå i kortene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hvorfor sier noen her at det har ligget i kortene? Hvilke kort, hvem, hva og hvor? :klo: 

Samme lurer jeg på 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...