Gå til innhold

Kul oppå hodet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan føles kulene ut? Kan man de kulene uten å måte lete etter de?

Anonymkode: 05b2c...032

Kan man se*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
9 timer siden, Chibi skrev:

Altså, er litt vanskelig å "gjette" hva det er uten ett bilde :fnise: 
Og siden det er i hodebunn så tviler jeg at man får ett bra bilde.
Fettkuler trenger ikke å være store :) 
Og en kul i hodet (slike man får når man slår hodet) Varierer på størrelse de også, den kulen jeg har, som jeg fikk for flere år siden, er hard, men liten.

Altså som jeg sa, det kan være alt mulig og om du bekymrer deg for den kulen og lurer på hva det er for noe. Så er det bedre for deg å dra til lege med den :) 

Hvor liten da? På størrelse med en maiskorn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 6. august 2016 at 11.52, AnonymBruker skrev:

Tror du misforstår. Hva mener du med lilla rosa aktig? Arr har jeg ikke fordi det kjennes ikke ut som en strek.

Fettklump, er ikke det en klump man kan se klart og tydelig ved lengre avstand? Den er vel så stor at man kan kjenne en solid kul?

Jeg ser for meg at du har en slik nubb som stikker ut av hodet? En bitteliten en?

Jeg mener at min kul har en farge som ikke er rosa, og ikke helt lilla heller. Mer en mellomting. Derfor dekker jeg min med hår. Men den var hvit når jeg var ung.

Broren min har en strek fordi hunden flerret opp huden nok til 5 sting. Blir ikke prikk av det. Men om du f.eks har blitt skutt med luftgevær eller om noen har stukket deg med en spiss kniv så kunne det blitt en prikk.

Fettklumper kan også være små.

Anonymkode: c8b96...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser for meg at du har en slik nubb som stikker ut av hodet? En bitteliten en?

Jeg mener at min kul har en farge som ikke er rosa, og ikke helt lilla heller. Mer en mellomting. Derfor dekker jeg min med hår. Men den var hvit når jeg var ung.

Broren min har en strek fordi hunden flerret opp huden nok til 5 sting. Blir ikke prikk av det. Men om du f.eks har blitt skutt med luftgevær eller om noen har stukket deg med en spiss kniv så kunne det blitt en prikk.

Fettklumper kan også være små.

Anonymkode: c8b96...67e

Nei ingenting som stikker. Som jeg sier man kan ikke se at det er noe der, med mindre man kjenner etter godt.

Joda fettklumper kan være små, men disse klumpene kan ikke være mini små, de er store nok på sitt minste til at man kan se de klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...