AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #1 Del Skrevet 5. august 2016 Hei! Oppå hodet så kjennes det ut som jeg har en kul, eller er ikke en kul akkurat. Kjennes litt ruglete og kulaktig ut. Man kan heller ikke se at det er noe kul der(er skalla), med mindre man "leter", så kjennes det kulaktig ut. Selve greia kjennes hardt ut, som et bein. Om jeg ikke husker feil er dette noe jeg hadde for 1 år siden også. Hva tror dere? Bare noe man er født med? Anonymkode: 05b2c...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #2 Del Skrevet 5. august 2016 Hva med å spørre legen? Er det slik at den kommer og går? Jeg har en kul på hodet. Det er visst en nerv eller noe slikt. Har hatt den hele livet, og den går aldri bort. Den er noe mørkere i farge enn hodebunnen da, men det eneste den gjør for meg er at jeg ikke kan ha sideskillet på den siden. Anonymkode: c8b96...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #3 Del Skrevet 5. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å spørre legen? Er det slik at den kommer og går? Jeg har en kul på hodet. Det er visst en nerv eller noe slikt. Har hatt den hele livet, og den går aldri bort. Den er noe mørkere i farge enn hodebunnen da, men det eneste den gjør for meg er at jeg ikke kan ha sideskillet på den siden. Anonymkode: c8b96...67e Kommer og går? Haha nei, det er som et bein. Steinhardt og kan ikke flyttes på noe elr no sånt, er også mini mini liten kjennes det ut som. Man kan ikke se kulen engang, med mindre man leter etter den oppå hodet. Anonymkode: 05b2c...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #4 Del Skrevet 5. august 2016 Men du hadde ikke den for 2 år siden? Kan det være et arr? Min klump er hard med en del mykere hud oppå (liksom slik som huden mellom øyenbrynene), men den er omtrent like stor som lillefingerneglen min. Kan hende du har en liten nerv du også? Men gå til legen, om du er beskymret, som sagt Anonymkode: c8b96...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #5 Del Skrevet 5. august 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du hadde ikke den for 2 år siden? Kan det være et arr? Min klump er hard med en del mykere hud oppå (liksom slik som huden mellom øyenbrynene), men den er omtrent like stor som lillefingerneglen min. Kan hende du har en liten nerv du også? Men gå til legen, om du er beskymret, som sagt Anonymkode: c8b96...67e Nei 1 år siden så kjente jeg etter og det var da jeg la merke til den. Arr? Kjennes vel ikke sånn ut? Er det sånn at man klart og tydelig kan se kulen din? Hos meg kan man ikke se den. Såvidt jeg kan føle om jeg leter bra. Anonymkode: 05b2c...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissEi Skrevet 5. august 2016 #6 Del Skrevet 5. august 2016 Sikkert en fetklump, men gå til legen å få sjekket det ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #7 Del Skrevet 5. august 2016 9 minutter siden, MissEi skrev: Sikkert en fetklump, men gå til legen å få sjekket det ut ? Nei lol. Ikke så stor. Mye mye mindre. Men om den greia har vært der i 1 år og er like stor osv, så er det vel sikkert noe jeg er født med? Anonymkode: 05b2c...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2016 #8 Del Skrevet 5. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei 1 år siden så kjente jeg etter og det var da jeg la merke til den. Arr? Kjennes vel ikke sånn ut? Er det sånn at man klart og tydelig kan se kulen din? Hos meg kan man ikke se den. Såvidt jeg kan føle om jeg leter bra. Anonymkode: 05b2c...032 Min er ganske tydelig nå. Litt sånn lilla-rosa-aktig, men den var like kritthvit som hodebunnen når jeg var mye yngre. Arr kan kjennes slik ut ja. Har en bror som ble bitt i hodet av en stor hund. Han har en liten krøllete hard "strek" der. Den er ganske hard, bare litt lysere enn huden ellers. Kan også være en fettklump. Eller noe helt annet. Eller til og med at det faktisk er bein som vokser ut litt feil. Anonymkode: c8b96...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissEi Skrevet 5. august 2016 #9 Del Skrevet 5. august 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei lol. Ikke så stor. Mye mye mindre. Men om den greia har vært der i 1 år og er like stor osv, så er det vel sikkert noe jeg er født med? Anonymkode: 05b2c...032 Har selv to stk på ca 1 cm ? dersom du har hatt den siden du var født finner jeg det litt spesielt at du ikke hr spurt legen din om den før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #10 Del Skrevet 6. august 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Min er ganske tydelig nå. Litt sånn lilla-rosa-aktig, men den var like kritthvit som hodebunnen når jeg var mye yngre. Arr kan kjennes slik ut ja. Har en bror som ble bitt i hodet av en stor hund. Han har en liten krøllete hard "strek" der. Den er ganske hard, bare litt lysere enn huden ellers. Kan også være en fettklump. Eller noe helt annet. Eller til og med at det faktisk er bein som vokser ut litt feil. Anonymkode: c8b96...67e Tror du misforstår. Hva mener du med lilla rosa aktig? Arr har jeg ikke fordi det kjennes ikke ut som en strek. Fettklump, er ikke det en klump man kan se klart og tydelig ved lengre avstand? Den er vel så stor at man kan kjenne en solid kul? Anonymkode: 05b2c...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #11 Del Skrevet 6. august 2016 16 timer siden, MissEi skrev: Har selv to stk på ca 1 cm ? dersom du har hatt den siden du var født finner jeg det litt spesielt at du ikke hr spurt legen din om den før 1 cm i....? Hvorfor skal jeg spørre legen min? Tror har misforstått. Du tror kanskje jeg har en kul oppå hodet? Anonymkode: 05b2c...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. august 2016 #12 Del Skrevet 6. august 2016 Gå til legen og få han til å kjenne på den. En heving i hodet skal man ikke spøke med. Kan være beinforkalkning, men også noe som skyver på beinmassen så det danner seg en liten kul. Ville gått til legen for å være på den sikre siden . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #13 Del Skrevet 6. august 2016 7 minutter siden, Mysticgirl skrev: Gå til legen og få han til å kjenne på den. En heving i hodet skal man ikke spøke med. Kan være beinforkalkning, men også noe som skyver på beinmassen så det danner seg en liten kul. Ville gått til legen for å være på den sikre siden . Hva mener du med heving? Du tror at jg har en hevelse i hodet? Anonymkode: 05b2c...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #14 Del Skrevet 6. august 2016 Om jeg har hatt greia i 1 år(da jeg merka til den ca), så er det vel ikke noe å ta seg bry om? Samme fasong nå og. Gjør ikke vondt etc. Man kan som sagt heller ikke legge merke til den oppå hodet. Anonymkode: 05b2c...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 6. august 2016 #15 Del Skrevet 6. august 2016 Kan være mye rart Selv har jeg en kul som ikke forsvinner (Jeg gikk i en jernbjelke på jobb for 7år siden.....) Er mye mye mindre nå enn hva den var Men man kjenner den. Kan være fettkul som noen sier, betent hårsekk... Er jo kanskje verdt å dra til lege bare å for finne ut hva det er for noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #16 Del Skrevet 6. august 2016 4 minutter siden, Chibi skrev: Kan være mye rart Selv har jeg en kul som ikke forsvinner (Jeg gikk i en jernbjelke på jobb for 7år siden.....) Er mye mye mindre nå enn hva den var Men man kjenner den. Kan være fettkul som noen sier, betent hårsekk... Er jo kanskje verdt å dra til lege bare å for finne ut hva det er for noe Hvorfor nevner du kul/fettkul? Dem er store, sant? Greia mi er vel ikke et delt maiskorn engang. Anonymkode: 05b2c...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #17 Del Skrevet 6. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor nevner du kul/fettkul? Dem er store, sant? Greia mi er vel ikke et delt maiskorn engang. Anonymkode: 05b2c...032 https://ahbeautyconnection.files.wordpress.com/2013/01/milia.jpg Føles som en slik en. Anonymkode: 05b2c...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #18 Del Skrevet 6. august 2016 Jeg har 2-3 bittesmå kuler(plassert ulike steder) i hodebunnen, hatt de i flere år. Vet ikke hva det er, men frisk er jeg hvert fall. Anonymkode: a5c5b...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 7. august 2016 #19 Del Skrevet 7. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor nevner du kul/fettkul? Dem er store, sant? Greia mi er vel ikke et delt maiskorn engang. Anonymkode: 05b2c...032 Altså, er litt vanskelig å "gjette" hva det er uten ett bilde Og siden det er i hodebunn så tviler jeg at man får ett bra bilde. Fettkuler trenger ikke å være store Og en kul i hodet (slike man får når man slår hodet) Varierer på størrelse de også, den kulen jeg har, som jeg fikk for flere år siden, er hard, men liten. Altså som jeg sa, det kan være alt mulig og om du bekymrer deg for den kulen og lurer på hva det er for noe. Så er det bedre for deg å dra til lege med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #20 Del Skrevet 7. august 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har 2-3 bittesmå kuler(plassert ulike steder) i hodebunnen, hatt de i flere år. Vet ikke hva det er, men frisk er jeg hvert fall. Anonymkode: a5c5b...022 Hvordan føles kulene ut? Kan man de kulene uten å måte lete etter de? Anonymkode: 05b2c...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå